2 میلیارد ریال صرفه‌جویی در تعمیرات برق منطقه یک عملیات انتقال گاز


2 میلیارد ریال صرفه‌جویی در تعمیرات برق منطقه یک عملیات انتقال گاز

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز گفت: پروژه طراحی، مونتاژ و نصب سه دستگاه کلید فشار قوی روی ژنراتورهای برق تأسیسات این منطقه با صرفه‌جویی 2 میلیارد ریالی انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، ابوالفضل ظهیری اظهار کرد: با توجه به قدمت بعضی تأسیسات این منطقه و فرسوده شدن کلید فشار قوی ژنراتورهای برق، تعمیرات اینکامر (کلید فشار قوی) تأسیسات تقویت فشار گاز شهید مکوندی‌فر، یوسفی و محمدی در دستور کار گروه تعمیرات برق این منطقه قرار گرفت.

وی افزود: دستگاه اینکامر وسیله‌ قطع و وصل جریان برق در تأسیسات است که با وجود قدمت بالای دستگاه‌های تأسیسات این منطقه و از کارایی نداشتن کلیدهای قدیمی، گروه تعمیرات برق اقدام به تهیه اینکامر هوشمند، با امکانات به‌روز کردند که پس از طراحی و خرید تجهیزات لازم (با قیمت بسیار مناسب‌تر از پیمان‌سپاری) اینکامرهای جدید توسط کارکنان برق تأسیسات، بومی‌سازی و نصب شد.

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز تصریح کرد: همه مراحل طراحی و مونتاژ شامل برشکاری، جوشکاری، کابل‌کشی و سیستم مدار فرمان هوشمند توسط کارکنان و کاردان‌های فنی خلاق و پرتلاش تعمیرات برق در کنار دیگر فعالیت‌های عادی و اضطراری و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی، در کمترین بازه زمانی انجام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق