تشکیل کارگروه مشترک مجلس و دولت برای تعیین نقشه‌ راه و مدل خودروسازی‌ها


تشکیل کارگروه مشترک مجلس و دولت برای تعیین نقشه‌ راه و مدل خودروسازی‌ها

رئیس کمیسیون صنایع و معادن از تشکیل کارگروهی مشترک مجلس و دولت برای تعیین نقش راه و مدل خودروسازی‌ها خبر داد.

پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: عزت‌الله اکبری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از جلسه مشترک اعضای کمیسیون متبوعش با مسئولان وزارت «صمت» و همچنین مسئولان خودروسازی‌ها و قطعه‌سازان خبر داد.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل این جلسه بررسی و تعیین مدلی برای خودروسازی در کشور است، افزود: در این جلسه مقرر شد تا کارگروه مشترکی از اعضای کمیسیون صنایع، وزارت «صمت» و نمایندگان خودروسازان و قطعه سازان تشکیل شود تا درباره مدل خودروسازی به جمع‌بندی برسند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: نظر کمسیون و خود دولت این است که خودروسازی‌ها دولتی نباشند نظر کمسیون صنایع استفاده حداکثری از بخش خصوصی است.

اکبری با تاکید بر اینکه قرار است نقشه راه خودروسازی‌ها در این کارگروه مشترک مشخص شود، تصریح کرد: پس از برگزاری جلسات و ارزیابی و بررسی ابعاد مختلف پیرامون مدل خودروسازی و نقشه راه‌خودروسازی‌ها در این کارگروه، جمع‌بندی نهایی درباره مدل خودروسازی‌ها اعلام خواهد شد.

نماینده تهران در مجلس همچنین با اشاره به اظهارت اخیر مقام معظم رهبری درباره بی توجهی به کیفیت خودروها، گفت:در کمسیون موضوع کیفیت خودروها و تعادل قیمت‌ها را نیز پیگیری خواهیم کرد.

ش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟