2+2 جای خالی در پرسپولیس


2+2 جای خالی در پرسپولیس

تیم پرسپولیس در حالی پای به روز آخر نقل و انتقالات خواهد گذاشت که تنها یک خرید در پنجره زمستانی داشته است.

2+2 جای خالی در پرسپولیس

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد مطلوبی در پنجره زمستانی نقل و انتقالات نداشته و آنطور که یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم می‌گوید هیچ کدام از بازیکنان مدنظر او جذب نشدند. یحیی در این خصوص گفته بود که فهرستی ۱۲ نفره را در اختیار باشگاه قرار داده که حتی جذب دو بازیکن از این لیست (مدافع راست و مهاجم) می‌توانست شرایط رضایت بخشی را برای او ایجاد کند.

روز گذشته پرسپولیس در یک قدمی جذب رامین رضاییان بود، اما برخلاف انتظار و پیش‌بینی مسئولان مستقر در ساختمان این باشگاه، تحولات به سمتی دیگر پیش رفت تا در آخرین خبر، این بازیکن همچنان در دوحه بماند. این در حالی است که چند روز پیش سرمربی قرمز‌ها مهدی شیری را در فهرست مازاد قرار داد تا به این ترتیب نیاز به جذب بازیکن در پست او بیش از پیش احساس شود.


نکته مهم اینکه روز گذشته مسئولان باشگاه پرسپولیس توافق با یک مهاجم برزیلی را تائید کردند، اما در فاصله حدود ۲۴ ساعت تا پایان نقل و انتقالات، خبری از حضور او در ایران نیست تا به این ترتیب احمد گوهری تنها خرید سرخپوشان در پنجره زمستانی لقب بگیرد.

آخرین وضعیت فهرست پرسپولیس
تیم‌های حاضر در لیگ برتر برای حضور در این رقابت‌ها امکان ثبت قرارداد ۲۰ بازیکن بزرگسال، ۴ بازیکن زیر بیست و پنج سال و ۸ بازیکن فهرست امید را دارند. پرسپولیس در ابتدای فصل ۱۹ بازیکن بزرگسال در فهرست خود داشت که رضا دهقانی خیلی زود راهی تراکتور شد و سپس بوژیدار رادوشوویچ جمع قرمز‌ها را ترک کرد تا لیست این تیم سه جای خالی داشته باشد.

حالا احمد گوهری ۲۶ ساله در اردوی پرسپولیس حضور دارد تا سرخپوشان با دو جای خالی آخرین روز نقل و انتقالات را سپری کنند. نکته مهم اینکه با خروج احتمالی مهدی شیری که در فهرست مازاد پرسپولیس حضور دارد، یک جای خالی دیگر در فهرست سرخپوشان خواهد بود.

نکته مهم اینکه مصدومیت رباط صلیبی عیسی آل کثیر باعث شده تا یحیی امکان خروج او را هم از فهرست داشته باشد که البته باتوجه به شرایط این باشگاه در زمینه خرید بازیکن، شاید این سهمیه هم چندان به درد آن‌ها نخورد.

مهدی عبدی، علی شجاعی و مهدی مهدیخانی بازیکنانی هستند که در فهرست زیر ۲۵ سال پرسپولیس قرار دارند که در این بین شجاعی و مهدیخانی فصل آینده به لیست بزرگسالان منتقل خواهند شد، اما عبدی همچنان فرصت این را دارد تا بدون اشغال یک سهمیه، در ترکیب قرمز‌ها بدرخشد.

وحدت حنانوف، منوچهر صفروف، محمد شریفی، علی جودکی و محمد عمری از جمله بازیکنان حاضر در لیست امید یا زیر ۲۳ سال تیم پرسپولیس محسوب می‌شوند.

در فهرست بازیکنان خارجی هم که ۳ غیر آسیایی و یک آسیایی می‌توانند حضور داشته باشند، تنها وحدت حنانوف و منوچهر صفروف حضور دارند و پرسپولیس می‌تواند دو خارجی دیگر جذب کند.

* بررسی خط به خط فهرست پرسپولیس
پرسپولیس در نقاط مختلف زمین با ضعف‌های جدی مواجه بود و حتی کادرفنی قرمز‌ها نیز به لزوم تقویت تیم اشاره کرد تا مشخص شود فهرست کنونی سرخپوشان شاید با تیم ایده آل یحیی گل‌محمدی فاصله داشته و برای قهرمانی ششم با مشکلات زیادی دست به گریبان باشد.

خط دروازه: حامد لک (۳۱ سال و دو ماه)، احمد گوهری (۲۶ سال)

دفاع راست: سیامک نعمتی (۲۷ سال و ۹ ماه)، منوچهر صفروف (۲۱ سال و ۸ ماه) + مهدی شیری (۳۱ سال)

دفاع مرکزی: سیدجلال حسینی (۴۰ سال)، علی نعمتی (۲۶ سال)، فرشاد فرجی (۲۷ سال و ۱۰ ماه)، علیرضا ابراهیمی (۳۲ سال و ۲ ماه)، وحدت حنانوف (۲۱ سال و شش ماه)

دفاع چپ: سعید آقایی (۲۷ سال)، علی شجاعی (۲۵ سال و ۱۱ ماه)

هافبک دفاعی: کمال کامیابی‌نیا (۳۳ سال)، میلاد سرلک (۲۶ سال و ۱۰ ماه)، رضا اسدی (۲۶ سال)، محمد شریفی (۲۱ سال و ۱۰ ماه)

هافبک کناری: وحید امیری (۳۳ سال و ۱۰ ماه)، امید عالیشاه (۳۰ سال و یک ماه)، احسان پهلوان (۲۸ سال و ۶ ماه)، مهدی ترابی (۲۷ سال و ۵ ماه)، سیامک نعمتی (۲۷ سال و ۹ ماه)، علی شجاعی (۲۵ سال و ۱۱ ماه)

مهاجم: مهدی عبدی (۲۳ سال و یک ماه)، مهدی مهدیخانی (۲۴ سال و ۶ ماه)، حامد پاکدل (۳۰ سال و ۳ ماه) + عیسی آل‌کثیر (۳۲ سال)/ورزش سه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلاوت ترتیل صفحه 378 قرآن باصدای خلیل الحصری+صوت و متن