«زنگ تفریح» نماینده ایران در جشنواره «عمل پسندیده» آمریکا 


«زنگ تفریح» نماینده ایران در جشنواره «عمل پسندیده» آمریکا 

تهران-ایرنا- فیلم ‌کوتاه «زنگ تفریح» ساخته نوید نیکخواه آزاد در هفتاد و هفمین حضور جهانی به بیستمین دوره جشنواره «عمل پسندیده» در آمریکا راه یافت.

به گزارش ایرنا، جشنواره بین‌المللی عمل پسندیده آمریکا (Common Good International Film Festival) فهرست آثار حاضر در بخش مسابقه بیستمین دوره برگزاری این رویداد را رسما اعلام کرده و فیلم کوتاه زنگ تفریح ساخته نیکخواه آزاد به نمایندگی از ایران در بخش مسابقه فیلم کوتاه این جشنواره به رقابت می‌پردازد.

جشنواره بین‌المللی عمل پسندیده رویدادی بین‌المللی است که به‌ صورت سالانه در شهر سالم، ایالت اورگن، در آمریکا برگزار می‌شود. این جشنواره بین‌المللی فیلم از آثاری که به مسئولیت اجتماعی و فردی در برابر دیگران و زمین می‌پردازند، تجلیل می‌کند.

بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی (Common Good International Film Festival) 22-25 بهمن (14-11 فوریه میلادی) برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه زنگ تفریح با نام بین المللی «The Recess» در هفتاد و هفت جشنواره بین المللی به رقابت پرداخته و یازده جایزه جهانی کسب کرده است.

موژان کردی در نقش سحر، ریحانه نبی‌یان در نقش طهورا، نیلوفر شکوهی‌نیا در نقش آیدا، غزل خلیلی در نقش سارا بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

زنگ تفریح به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی نوید نیکخواه آزاد ساخته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!