تعبیر خواب بادام: 30 معنی و تعبیر دیدن بادام در خواب


بادام در خواب نمایانگر موقیت و ثروتمندی است. این خواب نشانگر شادمانی و شور ازدواج و عروسی در آینده‌ای نزدیک است. حال در ادامه‌ی این نوشتار چند تعبیر و معنی خواب های مربوط به بادام را از نظر می‌گذرانیم. 1. خوردن بادام در خواب خوردن بادام در خواب پیش بینی کننده‌ی آن است که سفری را آغاز خواهید کرد و اوقات لذت بخش مثبتی را پیش رو خواهید داشت. 2. جمع...

بادام در خواب نمایانگر موقیت و ثروتمندی است. این خواب نشانگر شادمانی و شور ازدواج و عروسی در آینده‌ای نزدیک است. حال در ادامه‌ی این نوشتار چند تعبیر و معنی خواب های مربوط به بادام را از نظر می‌گذرانیم.

۱. خوردن بادام در خواب

خوردن بادام در خواب پیش بینی کننده‌ی آن است که سفری را آغاز خواهید کرد و اوقات لذت بخش مثبتی را پیش رو خواهید داشت.

۲. جمع کردن بادام در خواب

جمع کردن بادام در خواب، به نوعی پیش بینی آن است که نقشه‌ّا و انتظارات و عقایدتان برآورده خواهند شد. شما باورهای خاصی خواهید داشت و در زمانی کوتاه ثابت می‌شود اعتقادات شما کاملا سودمند و مفید بوده است.

۳. خواب شکستن هسته‌های بادام

شکستن و باز کردن هسته‌های بادام در خواب، پیش بینی از آن است که با مشکلاتی که درون خانواده‌تان می‌افتد دست و پنجه نرم خواهید کرد. موانع مشخصی در سر راه ازدواج‌تان وجود دارند که خوب نخواهند بود، تا آنکه راه‌هایی برای بهتر سازی آن‌ها پیدا کنید.

۴. خواب شیر بادام

شیر بادام در خواب نشانگر غریزه‌ی مادرانگی شما برای پرورش و توجه به دیگران و مهربان بودن با آن‌ها است. به ویژه، از کودکانی مراقبت و پرستاری خواهید کرد که متعلق به خود شما نیستند.

۵. دیدن درخت بادام در خواب

درخت بادام در خواب نشانگر آن است که به موقعیت و ثبات مالی بالایی دست پیدا خواهید کرد. قادر خواهید بود از این وضعیت‌تان برای ساختن آینده‌ای خوب در دراز مدت استفاده کنید و باعث تقویت کسب و کار و قدرت سیاسی خودتان بشوید.

۶. خواب بادام پوشیده شده در شکلات یا شکر

اینکه خواب ببینید بادام را با پوششی از شکر یا شکلات شیرین می‌کنید، نشانگر آن است که در طول زندگی سلامت خوبی خواهید داشت، با وجود این ممکن است مشکلات قندی پیدا کنید و مجبور شوید کمی در رابطه با رژیم‌تان دقت و ریزبینی بیشتری به خرج بدهید. مراقب فایده‌های کلی چیزهایی که می‌خورید باشید، من جمله مواد افزودنی، به ویژه اگر آن مواد ناسالم باشند.

۷. تعبیر خواب روغن بادام

دیدن روغن بادام در خواب به نوعی پیش بینی آن است که به لحاظ مالی به ثبات خواهید رسید. با در اختیار داشتن منابع لازم، قادر خواهید بود سبک زندگی بسیار سالم‌تری را اتخاذ و حفظ کنید. به نحوی که در زندگی با مشکلات کمتری روبرو خواهید شد.

۸. تعبیر خواب درخت بادام

دیدن درخت بادام در خواب نشانه‌ی شادمانی، عشق و ازدواج موفق است. بادام‌های سبز تازه نیز به اقبال خوب، ثروت، و موفقیت در زمینه‌ی مالی اشاره دارند.

۹. خوردن بادام توسط دیگران در خواب

دیدن چنین خوابی – یعنی دیگران بادام بخورند – نشانه‌ی آن است که افرادی اطراف‌تان خواهند بود که به کمک‌تان نیاز خواهند داشت. شما باید سعی کنید آن‌ها را بیابید و کمک‌شان کنید.

۱۰. خواب درخت بادام دارای میوه

چنین خوابی نشانگر شادمانی و جشن و سرور است.

۱۱. دیدن بوته‌ی بادام به شکوفه نشسته در خواب

این خواب نشان می‌دهد که شما به سعادت و نیک‌بود دست خواهید یافت. اگر این بوته بدون گل بود یا خشک شده بود، دلالت بر چیزی برعکس دارد، یعنی نا امیدی و دوره‌ای از گرفتاری که گریبان‌تان را خواهد گرفت.

۱۲. خواب دیدن بادام اما ناتوانی در دست زدن به آن

وقتی بادام را می‌بینید اما نمی‌توانید به آن دست بزنید، چنین خوابی نشان دهنده‌ی آن است که در زمینه‌ی اقتصادی مشکلاتی را تجربه می‌کنید.

۱۳. خوردن بادام تلخ در خواب

این خواب نشان می‌دهد که در خانه و خانواده‌تان دچار مشکلاتی خواهید شد. حل این مشکل زمان زیادی خواهد برد.

۱۴. خواب بادام بر اساس کیفیت رنگ آن

موقعی که خواب بادام می‌بینید می‌توانید به رنگ‌های آن نیز توجه داشته ابشید. رنگ‌های تیره نماد بیماری است در حالی که رنگ‌های روشن و سفید بر این دلالت دارد که مسیر زندگی برای‌تان باز است یا اینکه تصمیم‌های درستی خواهید گرفت.

۱۵. خوردن بادام شیرین در خواب

چنین خوابی نشانگر آن است که به پاداشی دست خواهید یافت که مدت‌های مدیدی است انتظارش را می‌کشید. می‌توانید از احساس خوشبختی و لذتی که در خانواده‌تان وجود دارد لذت ببرید.

۱۶. دیدن بادام روی زمین در خواب

چنین خوابی نشان دهنده‌ی آن است که زمان کار کردن و آماده سازی ذهن برای غلبه بر خستگی فرا رسیده است.

۱۷. خواب خوردن بادام درون بستنی

وقتی بادام را درون بستنی بخورید، چنین خوابی نشان می‌دهد ذهنی خلاق دارید. بادام و بستنی منعکس کننده‌ی آن است که گزینه‌ی تعمیر و مرمت چیزی را در اختیار دارد.

۱۸. خواب پوست کندن بادام

چنین خوابی نشان می‌دهد سعی دارید سطح معاشرت خود را افزایش دهدی. گاهی شخصیتی بسته دارید، اما حالا همه کار می‌کنید که همین باعث می‌شود زندگی اجتماعی‌تان هیجان‌انگیزتر و جالب‌تر بشود.

۱۹. دیدن تافی بادام در خواب

دیدن چنین خوابی نشانگر آن است که ظرف مدت کوتاهی بسته یا مدرکی عمومی دریافت خواهید کرد.

۲۰. تعبیر شکستن بادام در خواب

خواب شکستن بادام به اشتیاقی اشاره دارد که به زودی به شما روی خواهد آورد، سپس آرامش و شادمانی در بین اعضای خانواده‌تان رواج پیدا خواهد کرد.

۲۱. دیدن گل بادام در خواب

دیدن گل‌ها یا شکوفه های بادام در خواب نشانگر بیماری‌هایی است که از بین خواهند رفت، اما بابت سلامتی‌تان پول خرج خواهید کرد.

۲۲. خواب شکستن و خوردن بادام

چنین خوابی حکایت از آن دارد که باید آدم‌هایی که از دست‌شان عصبانی هستید را ببخشید. سپس، به لطف همین دوستان، با شخص خوبی آؤنا خواهید شد که در باب مسئله ای به شما کمک خواهد کرد.

۲۳. خواب فروختن بادام

این که در خواب ببینید بادام می‌فروشید دلالت بر آن دارد که تمام اعضای خانواده‌تان در امنیت هستند، و آدم‌های ناسالم خانواده نیز شفا پیدا می‌کنند و به آرامش می‌رسند.

۲۴. خواب بادام فاسد شده را دیدن

دیدن بادام فاسد در خواب حکایت از آن دارد که زندگی‌تان را با عقاید خود زیبا خواهید ساخت، شما مشکلات‌تان را با فکر کردن درباره‌ی چیزهای خوب و انجام کارهای خوب به فراموشی خواهید سپرد.

۲۵. دیدن برگ بادام در خواب

دیدن برگ بادام در خواب نشانگر آن است که با دوستان‌تان به مشکل بر خواهید خورد اما بر دردسرهای پیش آمده به کمک اقوام‌تان به زودی فائق خواهید آمد.

۲۶. دیدن بادام خام در خواب

اگر در خواب بادام خام ببنید حکایت از آن دارد که شخصی که به زودی با شما ملاقات خواهد کرد به کمک‌تان خواهد آمد.

سایر تعابیر مختلف در ارتباط با دیدن بادام در خواب

۲۷. دیدن بادام در خواب نشانگر آن است که پس از طی دوره‌ی کوتاهی از غم و اندوه به ثروت زیادی دست پیدا خواهید کرد. و برای تفکر و اوقات فراغت وقت کافی در اختیار خواهید داشت.

۲۸. بادام دیدن در خواب نشان دهنده و علامتی است از رسیدن به سلامتی و بخت و اقبال و ثروت. اجازه ندهید باورهای سنتی و غلط گذشته این تصور و دیدگاه خوب را برای شما خدشه دار کنند.

۲۹. دیدن بادام در خواب یعنی اندوهی موقت را تجربه خواهید کرد. اگر بادام را بخورید احتمالا خوش‌شانسی می‌آورد. اگر از مزه‌ی آن لذت ببرید چیزی هست در زندگی‌تان که نباید آن را به تعویق بیندازید.

۳۰. دیدن بادام در خواب کلا نشانه‌ی خوب و خوش یمنی است. هرچند اندوه هم برای مدت کوتاهی با آن همراه خواهد بود. اگر بادامی که در خواب می‌بینید معیوب باشد، یاس و درماندگی‌تان در دستیابی به خواسته‌ای مشخص تا زمانی که شرایط جدید به وجود نیاید تکمیل و برطرف نخواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»