بانک ملت حامی بزرگ صنعت نفت است


بانک ملت حامی بزرگ صنعت نفت است

مدیرعامل بانک ملت در کنار صنعت نفت بودن را افتخار خواند و گفت: بانک ملت کارهای بزرگی در بخش انرژی انجام داده و حامی این بخش است.

به گزارش خبرنگار شانا، رضا دولت‌آبادی امروز (شنبه، ۲۳ بهمن‌ماه) در آیین امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه نوسازی و تقویت ناوگان سوخت‌رسان جاده‌ای که با حضور جلیل سالاری، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش برگزار شد، گفت: امروز نظام تأمین مالی در کشور بانک محور است و تقریبا هیچ طرحی در کشور نیست که بخشی یا بخش عمده آن توسط نظام بانکی انجام نشده باشد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط تحریمی کشور، امروز همه طرح‌ها باید از طریق منابع ریالی تأمین شود که بانک‌ها همه تلاش خود را برای انجام این مهم به‌کار گرفته‌اند، افزود: بانک ملت یک بانک همکار حوزه انرژی به شمار می‌آید و کارهای بزرگی در این بخش انجام داده و ابر پروژه‌های بسیاری از طریق تأمین مالی این بانک انجام شده است.

مدیرعامل بانک ملت تصریح کرد: در تفاهم‌نامه امروز و در مرحله نخست برای نوسازی ۵۰۰ خودرو و ناوگان سوخت‌رسان جاده‌ای بانک ملت تأمین مالی را عهده‌دار شده و قرار است برای هر خودرو ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سوی بانک ملت تأمین مالی شود که این مبلغ با نرخ سود ۱۸ درصد، مشارکت سه‌ماهه و بازپرداخت ۷۱ ماه انجام می‌شود.

دولت‌آبادی با بیان اینکه افتخار ماست در کنار صنعت نفت قرار داریم و طرح‌های این صنعت را تأمین مالی می‌کنیم، اظهار کرد: از محاسن تفاهم‌نامه امروز، کاهش مصرف سوخت و آلایندگی‌ها، استفاده رانندگان از خودرهای باکیفیت و حمایت از تولید داخل و اجرای اقتصاد مقاومتی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟