ماهی بزرگی که ماهیگیر صید کرد + فیلم


ماهی بزرگی که ماهیگیر صید کرد + فیلم

ویدئوی صید یک ماهی بزرگ توسط ماهیگیر زن مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان - ویدئویی که صید ماهی تن باله آبی بزرگ توسط یک ماهیگیر زن حرفه‌ای را به تصویر می‌کشد به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

بنا به گزارش NewsBreak، «میشل بانسِویچ سیکاله» این ماهی ۶۰۱ پوندی (۴۵۰ کیلوگرمی) دو هفته پیش در همپتون در نیوهمپشر با کمک قایق خود با نام «بدون محدودیت» صید کرد. اندازه گیری این ماهی ۹ فوتی و ۶۰۰ پوندیی پس از جداکردن سر، دم و روده آن انجام شد.

کلیپ لحظه صید این ماهی پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک، اینستاگرام و تیک تاک مورد توجه کاربران قرار گرفت و به ترتیب ۶۱ هزار، ۸ هزار و ۲.۶ میلیون بیننده داشت.

خانم سیکاله در کامنت‌ها در توضیح به برخی از پرسش‌های کاربران نوشت که یک ساعت با این ماهی جنگید و سرانجام آن را در قایق خود فرود آورد. یکی از کاربران در تحسین مهارت ماهیگیری این زن نوشت: «او نه تنها این (ماهی) را به تنهایی صید کرد بلکه صاحب یک قایق خاص با نام " بدون محدودیت " است. او قطعا عاشق ماهیگیری است.»

بیشتر بخوانید

تلاش شامپانزه برای درمان زخم پسرش + فیلم

کاربر دیگر خطاب به میشل نوشت: «می‌توانید یک صفحه اجتماعی ایجاد کنید و تصاویر این ماهی را در آن منتشر کنید، چون همه مرد‌ها با ماهی‌های کوچک عکس دارند.»

در همین حال، «ریچارد کلمبو»، بینیانگذار Rockfish Charters که در بروکلین مستقر است در گفتگو با Post تعقیب چنین صید عظیمی را هیجان انگیز خواند. او گفت: «این (ماهی) پوند به پوند قوی‌ترین ماهی جنگی است که می‌توانید صید کنید. اگر یک ماهی تن ۲۰۰ پوندی در مقابل یک کوسه ۲۰۰ پوندی در قلاب شما گرفتار شود ماهی تن ۱۰ برابر سخت از کوسه می‌جنگد.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر