لیگ برتر انگلیس| یک نتیجه ناامید کننده دیگر برای منچستریونایتد


لیگ برتر انگلیس| یک نتیجه ناامید کننده دیگر برای منچستریونایتد

شیاطین سرخ در اولین بازی از هفته بیست و‌پنجم لیگ برتر انگلیس برابر ساوتهمپتون به یک تساوی خانگی رضایت دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) از ساعت 16 به وقت تهران، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان ساوتهمپتون بود و در پایان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد.

منچستری‌ها در این بازی با گلزنی جیدون سانچو در دقیقه 21 پیش افتادند و با همین گل نیمه نخست را بردند. نیمه دوم اما برای آنها خیلی بد آغاز شد و تنها سه دقیقه پس از شروع، چه آدامز گل تساوی را برای ساوتهمپتون به ثمر رساند.

پس از این گل، شیاطین سرخ چند بار دروازه قدیس‌ها را تهدید و حتی آن را باز کردند اما آفساید‌گیری استادانه بازیکنان ساوتهپتون مانع از سالم اعلام شدن این گل‌ها شد.

در نهایت بازی با تقسیم امتیازی میان دو تیم خاتمه یافت که به موجب آن منچستریونایتد 40 امتیازی شد. این یک امتیاز اما برای بازگشت من‌یونایتد به جمع 4 تیم بالای جدول کافی نبود و این تیم همچنان به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به وستهام در رده پنجم است. تیم ساوتهمپتون نیز با 29 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

این دومین تساوی یک - یک متوالی منچستریونایتد در لیگ برتر (پس از تساوی مقابل برنلی) و سومین بازی بدون برد متوالی آن با احتساب شکست‌ خانگی‌شان شان مقابل میدلزبورو در جام حذفی انگلیس بود.

امروز از ساعت 18:30 سه بازی همزمان دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

واتفورد - برایتون
برنتفورد - کریستال‌پالاس
اورتون - لیدزیونایتد
همچنین از ساعت 21، منچسترسیتی میهمان نوریچ خواهد بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل قلب / عکس پس زمینه قلب