کوثری: رهبری درباره مسئله هک در دولت قبل هشدار داده بودند


کوثری: رهبری درباره مسئله هک در دولت قبل هشدار داده بودند

اقتصادنیوز: نماینده مردم تهران در واکنش به آنچه رسانه ها از آن به عنوان هک‌‌های پی در پی نام می برند گفت: رهبری انقلاب درباره مسئله هک در دولت قبل هشدارهای لازم را داده بودند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دیده بان ایران، نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم درباره احتمال نفوذ در برخی از نهادها گفت: چون استکبار جهانی ضربه سنگینی از نظام جمهوری اسلامی خورده است، آن‌ها در جهت مقابله با جمهوری اسلامی از افراد سست عنصر، ضعیف، خود فروخته در داخل نظام در جهت به دست آوردن اطلاعات استفاده می‌کنند.

اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم و از فرماندهان سپاه پاسداران در واکنش به آنچه رسانه ها از آن به عنوان هک‌‌های پی در پی نام می برند گفت: رهبری انقلاب درباره مسئله هک در دولت قبل هشدارهای لازم را داده بودند. چون استکبار جهانی ضربه سنگینی از نظام جمهوری اسلامی خورده است، آن‌ها در جهت مقابله با جمهوری اسلامی از افراد سست عنصر، ضعیف، خود فروخته در داخل نظام در جهت به دست آوردن اطلاعات استفاده می‌کنند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران در ادامه افزود: قبل از انقلاب دشمنان از طریق سفارتخانه‌هایشان به تمام اخبار و اطلاعات ما دسترسی داشتند اما الان چون از این دسترسی برخوردار نیستند از افراد داخل نظام در جهت رسیدن به اخبار و اطلاعات ما استفاده می‌کنند.

سردار کوثری خطاب به جریان‌های نفوذی اظهار کرد: بنده خطاب به کسانی‌که با منافقین و دشمنان جمهوری اسلامی همکاری می‌کنند باید بگویم که کاری می‌کنیم که این افراد از کرده خودشان پشیمان شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: رهبری خط مشی را مشخص کرده و ما دیگر فقط در حالت تدافعی قرار نمی‌گیریم بلکه از این به بعد رویکرد تهاجمی را هم در پیش خواهیم گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403