پیروزی تیم والیبال فنرباغچه با ستاره‌های ایرانی/ اسپورتوتو با درخشش شریفی از سد قزل تپه گذشت


پیروزی تیم والیبال فنرباغچه با ستاره‌های ایرانی/ اسپورتوتو با درخشش شریفی از سد قزل تپه گذشت

در ادامه رقابت‌های لیگ والیبال ترکیه، تیم‌های فنرباغچه و اسپور توتو توانستند با ستاره‌های ایرانی خود مقابل حریفان به برتری برسند.

باشگاه خبرنگاران جوان - در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ والیبال ترکیه، تیم فنرباغچه به مصاف تیم گالاتاسرای رفت که در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

فنرباغچه در این دیدار توانست با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۸، ۳۰ بر ۲۸، ۲۰ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۲ حریف خود را از پیش رو بردارد و جایگاه سومی خود را در جدول لیگ والیبال ترکیه تثبیت کند.

سعید معروف در این دیدار به عنوان بازیکن ثابت و سیدمحمد موسوی به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب فنرباغچه به میدان رفتند که هر کدام ۲ امتیاز از حمله برای تیمشان کسب کردند.

فنرباغچه با ۱۴ پیروزی، ۵ شکست و ۴۲ امتیاز در رده سوم لیگ والیبال ترکیه باقی ماند و گالاتاسرای هم با کسب ۱۰ پیروزی و ۹ شکست و ۳۲ امتیاز در رده ششم قرار دارد. فنرباغچه در دیدار هفته بیستم خود باید به مصاف زراعت بانک رده دومی برود که دیدار بسیار مهمی برای فنرباغچه تلقی می شود و در صورت پیروزی در این دیدار می توانند تا به رده دوم صعود کنند. حضور سعید معروف دیدار برگشت ۲ تیم را متفاوت خواهد کرد.

در دیگر دیدار تیم اسپور توتو در حضور مرتضی شریفی، ملی‌پوش ایرانی خود با نتیجه ۳ بر یک از سد قزل تپه اسپور گذشت. اسپور توتو ست اول این دیدار را با امتیاز ۲۹ بر ۳۱ مغلوب میهمان خود شد، اما در سه ست بعدی، به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسید.

شریفی در هر چهار ست بازیکن ثابت تیمش بود و ۱۵ امتیاز از ۱۴ حمله و یک سرویس نیز برای این تیم به دست آورد.

اسپورتوتو با ۱۲ پیروزی، ۷ شکست و ۳۴ امتیاز در رده پنجم لیگ والیبال ترکیه قرار گرفته است و قزل تپه اسپور هم با کسب ۷ پیروزی و ۱۲ شکست و ۲۰ امتیاز در رده دهم قرار دارد. اسپور توتو هم در هفته بیستم کار راحتب برابر توکات رده دوازدهمی دارد و میتواند با پیروزی در این دیدار به رده های بالاتر صعود کند.

بیشتر بخوانید

پیروزی تیم والیبال فنرباغچه در شب بازگشت موسوی

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا