انقلاب متاورس در آکادمی ایرانسل بررسی می‌شود


انقلاب متاورس در آکادمی ایرانسل بررسی می‌شود

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) اپراتور ایرانسل قصد دارد انقلاب متاورس را با برگزاری یک وب‌سمینار با عنوان «متاورس؛ از بازی و رویا تا واقعیت» مورد بررسی قرار دهد. اپراتور ایرانسل با هدف بررسی انقلاب متاورس قصد دارد روز یکشنبه 24 بهمن 1400 از ساعت 13:30 تا 21 در آکادمی ایرانسل وب‌سمیناری را با عنوان «متاورس؛ از بازی و رویا... نوشته انقلاب...

اپراتور ایرانسل قصد دارد انقلاب متاورس را با برگزاری یک وب‌سمینار با عنوان «متاورس؛ از بازی و رویا تا واقعیت» مورد بررسی قرار دهد.

اپراتور ایرانسل با هدف بررسی انقلاب متاورس قصد دارد روز یکشنبه 24 بهمن 1400 از ساعت 13:30 تا 21 در آکادمی ایرانسل وب‌سمیناری را با عنوان «متاورس؛ از بازی و رویا تا واقعیت» همراه با نمایشگاه جانبی و با حضور کسب‌وکارهای فعال این حوزه برگزار کند. این وب‌سمینار از تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل نیز به شکل زنده پخش خواهد شد.

بررسی انقلاب متاورس در آکادمی ایرانسل

در این وب‌سمینار قرار است کارگروه‌های آموزشی و کاربردی در حوزه‌هایی چون متاورس، شهر هوشمند، NFT، امنیت داده‌ها، حقوق قانونی مجازی و کسب‌وکارهای نوین تشکیل شود و ابعاد و جنبه‌های مختلف تحولات جدید دنیای فناوری مورد بررسی قرار بگیرد. از سایر اهداف برگزاری این وب‌سمینار می‌توان به افزایش ضریب آگاهی عمومی جامعه، آموزش افراد و گام برداشتن در مسیر ایجاد بستری برای شکوفایی اقتصاد ملی اشاره کرد.

همچنین مواردی چون امنیت در NFT، مزرعه متاورس، شهر هوشمند در متاورس، انواع Metaverse طبق شرکت‌های فعال، یونیورس در متاورس، ظهور و رشد فناوری و تاثیر آن در زیست‌بوم کسب‌وکار، متاورس و تحول دیجیتال، شهروند دیجیتال در Metaverse و رویکرد ایرانسل در تحول دیجیتال به عنوان محورهای مهم ارائه در این وب‌سمینار محسوب می‌شوند.

علاوه بر این قرار است در این وب‌سمینار دو پنل تخصصی با موضوع «متاورس، چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو» و «انتقال تجربه عملی و کاربردی در متاورس» با حضور کارشناسان و فعالان زیست‌بوم فناوری برگزار شود. از سایر بخش‌های این وب‌سمینار می‌توان به بازدید از نمایشگاه تجهیزات Metaverse با حضور فعالان کسب‌وکارها اشاره کرد.

آکادمی ایرانسل از مدیران توسعه بازار و هکرهای رشد، کسب‌وکارهای نوپای فعال در حوزه فناوری اطلاعات، صاحبان مشاغل در حوزه‌های صنعت، ساختمان، واردات و صادرات، فعالان و توسعه‌دهندگان حوزه بازی‌های رایانه‌ای، فعالان و علاقمندان به حوزه فناوری بلاک‌چین، کسب درآمد در حوزه NFT و متاورس، صاحبان مشاغل و مدیران کسب‌و‌کارهای علاقه‌مند به آشنایی بیشتر با فرصت‌های ایجاد شده در Metaverse و از کلیه جوانان جویای کسب تجربه‌های جدید بر پایه فناوری‌های نوین دعوت می‌کند تا در این سمینار شرکت کنند.

این سمینار به شکل حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آکادمی ایرانسل واقع در ایستگاه نوآوری شریف برگزار خواهد شد. همچنین کاربران می‌توانند این وب‌سمینار را به شکل آنلاین در تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل تماشا کنید. ضمن این که علاقه‌مندان با مراجعه به وب‌سایت آکادمی ایرانسل به نشانی yun.ir/jbx5re می‌توانند اطلاعات بیشتری را کسب کرده و برای شرکت در این سمینار که دارای ظرفیت محدود است با مبلغ 500 هزار تومان فرایند ثبت نام را انجام دهند.

آکادمی ایرانسل به عنوان مرکز آموزشی ایرانسل لبز محسوب می‌شود که ایرانسل آن را برای توسعه جریان آموزشی مهارت محور، توانمندسازی مشتریان، مشارکت در ایجاد روش‌های نوین آموزش دیجیتالی و عرضه عادلانه آموزش تاسیس کرده است. گفتنی است مرکز ایرانسل لبز نیز در راستای تعمیق ارتباط ایرانسل با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با ماموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه و همچنین تامین نیازمندی‌های بازار ICT در سال 1398 تاسیس شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟