سردرگمی دانشجویان دانشگاه کانادایی در روزهای کرونایی


سردرگمی دانشجویان دانشگاه کانادایی در روزهای کرونایی

ایران اکونومیست-وضعیت ناپایدار آموزش در یک دانشگاه کانادایی به سبب کووید-19 ، موجب شد که دانشجویان این دانشگاه به شرایط اعتراض کنند و خواستار شرایط منظم‌تر و سامان‌یافته‌تری باشند.

سردرگمی دانشجویان دانشگاه کانادایی در روزهای کرونایی

دانشجویان دانشگاه "کلگری"( Calgary) کانادا خواستار راهنمایی روشن‌تر از سوی مقامات این دانشگاه شدند که شرایط برای آنها مشخص شود کلاس‌های آنها حضوری است یا آنلاین باقی می‌ماند.

دانشگاه کلگری در ماه ژانویه اعلام کرد که بازگشت حضوری دانشجویان به محیط دانشگاه را تا تاریخ ۲۸ فوریه به تاخیر می‌اندازد که علت آن هم نگرانی‌های حاصل از شیوع کووید-۱۹ بود.

در آن زمان، اد مک کالی رئیس دانشگاه کلگری اذعان کرد که آموزش مجازی برای همه، دشوار بوده است.

وی همچنین اعلام کرد که دانشجویان و اساتید باید به طور دقیق بدانند که کلاس‌های آنها چه زمانی آغاز می‌شود و چه زمانی باید به دانشگاه بازگردند.

اما با گذشت هفته نخست ماه فوریه، اطلاعات دقیقی از اینکه کلاس‌های دانشجویان این دانشگاه چگونه برگزار می‌شود، ارائه نشده است.

به همین دلیل، دانشجویان دانشگاه کلگری مضطرب و نگران هستند و از روند آموزش در دانشگاه خود ناامید شده‌اند.

نیکول اشمیت رئیس اتحادیه دانشجویان دانشگاه کلگری گفت: روزها می‌گذرد و اگر دانشگاه به سردرگمی در تصمیم‌گیری ادامه دهد، دانشجویان به زحمت خواهند افتاد.

وی ادامه داد: ما از مسئولان دانشگاه درخواست راهنمایی و تصمیم‌گیری دقیق‌ هستیم و می‌خواهیم بدانیم که ادامه روند برگزاری کلاس‌های ما در باقی ترم چگونه خواهد بود.

اشمیت افزود: ما با مسئولان دانشگاه جلساتی برگزار کردیم ولی به نظر نمی‌رسد که عزمی برای اتخاذ تصمیم گیری دقیق در این رابطه وجود داشته باشد.

اتحادیه دانشجویان دانشگاه کلگری از دانشگاه خود می‌خواهند که نسبت به هزینه رفت‌و آمد آنها اقدامی کنند و کمک هزینه‌هایی را در نظر بگیرند.

این اتحادیه همچنین از دانشگاه می‌خواهد که هزینه خدماتی را که نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، به طور کامل به دانشجویان بازپرداخت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا