بیچاره نوازنده‌ها که به اجبار خانه‌های خود را پس دادند/ اگر بمیرم هم در اجرای کنسرت «پلی بک» نمی‌خوانم!


بیچاره نوازنده‌ها که به اجبار خانه‌های خود را پس دادند/ اگر بمیرم هم در اجرای کنسرت «پلی بک» نمی‌خوانم!

به گزارش دیباچه ، « رضا یزدانی » خواننده سبک راک در گفتگو با محسن سرافراز ، مجری ویژه برنامه «مدیا» از لغو کنسرت های خود خبر داد . این خواننده در این مصاحبه که با ناراحتی نیز گفت و گو خود را آغاز کرد ، از لغو کنسرت های تهران،...

به گزارش دیباچه ، « رضا یزدانی » خواننده سبک راک در گفتگو با محسن سرافراز ، مجری ویژه برنامه «مدیا» از لغو کنسرت های خود خبر داد . این خواننده در این مصاحبه که با ناراحتی نیز گفت و گو خود را آغاز کرد ، از لغو کنسرت های تهران، شیراز و اهواز به دلیل اوج گیری مجدد کرونا، پرده برداشت.

او در این گفت و گو ، درباره تجربه جذابش در فیلم « خائن کشی » به کارگردانی مسعو کیمیایی، بحث جنجالی « پلی بک » در اجرای کنسرت های اخیر برخی از خواننده های مطرح پاپ و دیگر مباحث داغ حوزه موسیقی صحبتهای جذابی داشته که در ادامه می بینید:

تعداد بازدید : 0

گفتنی است ویژه برنامه «مدیا » از جشنواره 37 ام فیلم فجر کار خود را به تهیه کنندگی سیروس غفوریان فر آغاز کرد و امسال نیز در جشنواره چهلم فیلم فجر ، با همکاری پایگاه خبری دیباچه، پایگاه خبری خبرفوری تدارک جذابی برای مخاطبان این رویداد مهم سینمایی دیده است.

کارگردانی اجرای « مدیا » را محسن سرافراز برعهده دارد .مینا قنبری ، کامبیز جمشیدی ، سعید زلقی ، پرهام پناهی، رامین بذرافشان و حنانه صنعتگران از دیگر عوامل برنامه مدیا هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


منشا صدای انفجار در گناوه چه بود؟