دو هدف جذاب تابستانی بارسا از لالیگا و سری‌آ


دو هدف جذاب تابستانی بارسا از لالیگا و سری‌آ

تهران- ایرنا- باشگاه بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی دو هدف جذاب از لالیگا اسپانیا و سری‌آ ایتالیا خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، باشگاه بارسلونا که با هدایت ژاوی دوران جدیدی را سپری می‌کند، برای نقل و انتقالات تابستان برنامه ویژه‌ای خواهد داشت و به نظر می‌رسد که خوان لاپورتا رییس باشگاه بودجه مناسبی برای فصل آینده در نظر گرفته است.

سایت اسپرت کاتالان «نبیل فکیر» را یکی از اهداف تابستانی آبی‌اناری‌ها برشمرد و از علاقه بسیار زیاد لاپورتا به این بازیکن فرانسوی خبر داد. فکیر در این فصل یکی از ارکان روند خوب تیم فوتبال رئال‌بتیس بوده و بدون شک می‌تواند یک خرید خوب برای بارسا به حساب آید.

این هافبک فرانسوی تا سال ۲۰۲۶ با بتیس قرارداد دارد اما بارسا می‌خواهد با پیشنهادی ۶۰ میلیون یورویی این بازیکن ۲۸ ساله را خریداری کند، هرچند بتیسی‌ها به کمتر از مبلغ ۸۰ میلیون یورو برای این انتقال راضی نمی‌شوند.

دو هدف جذاب تابستانی بارسا از لالیگا و سری‌آ

با اعلام سایت کالچو مرکاتو، دیگر هدف تابستانی بارسا «فرانک کسیه» هافبک دفاعی باشگاه آث‌میلان است. باشگاه میلانی هنوز موفق به تمدید قرارداد با این بازیکن ساحل‌عاجی نشده و به نظر می‌رسد که این بازیکن ۲۵ ساله قصد جدایی از تیمش را داشته باشد.

اینتر نیز به دنبال جذب این بازیکن است اما گفته می‌شود که کسیه قصد دارد از فوتبال ایتالیا خارج شود و چالش جدیدش را در یک لیگ دیگر دنبال کند. بارسلونا هنوز به صورت جدی پیشنهادی برای این بازیکن نداده اما به نظر می‌رسد تا یک ماه آینده اتفاقاتی رخ دهد که این هافبک به کاتالان‌ها نزدیک‌تر شود.

دو هدف جذاب تابستانی بارسا از لالیگا و سری‌آ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد