تصادف مینی بوس با نیسان در تهران 6 مصدوم داشت


تصادف مینی بوس با نیسان در تهران 6 مصدوم داشت

تهران- ایرنا- تصادف یک دستگاه مینی بوس کارکنان یکی از کارخانجات صنعتی با یک دستگاه نیسان در جنوب تهران 6 مصدوم داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۶:۴۵ امروز این حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید آوینی، نرسیده به بزرگراه سلمان فارسی به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت چهار دقیقه ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه رسیدند.

سید جلال ملکی افزود: یک دستگاه مینی بوس حامل کارکنان یک کارخانه صنعتی به هنگام حرکت با قسمت عقب یک دستگاه نیسان حامل بار لوله برخورد کرد.

وی با بیان اینکه بر اثر شدت برخورد بخشی از قسمت جلوی مینی بوس دچار آسیب شد و راننده نیز در داخل اتاقک این خودرو محبوس بود گفت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی بخشی از اتاقک مینی بوس را برش داده و موفق شدند راننده را زنده اما مصدوم از داخل خودرو خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: قبل از رسیدن آتش نشانان نیز پنج مسافر مینی بوس که همگی نیز مرد بودند دچار مصدومیت شده بودند که آتش نشانان هر ۶ مصدوم این سانحه رانندگی را تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی با بیان اینکه علت این تصادف در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور است از مردم خواست که به هنگام حرکت در مسیر بزرگراهی و به ویژه در مواقعی که مسیر بار ترافیک سبکی دارد با رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر