2 قاچاقچی مواد مخدر صنعتی در جنوب شرق کشور دستگیر شدند


2 قاچاقچی مواد مخدر صنعتی در جنوب شرق کشور دستگیر شدند

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر 2 عنصر اصلی قاچاق مواد مخدر صنعتی جنوب شرق کشور دستگیر شدند.  

سردار احمد طاهری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های کلان فرماندهی انتظامی کل کشور و همچنین پلیس استان پهناور سیستان و بلوچستان رصد فعالیت ها و تحرکات باند ها و عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر است.
وی بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در پی اشراف اطلاعاتی مستمر بر فعالیت قاچاقچیان و عناصر وابسته به آنان در آن سوی مرزها، به سرنخ هایی در شناسایی اعضای اصلی قاچاق مواد مخدر صنعتی از کشورهای همجوار به سمت کشور دست یافتند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: خوشبختانه پس از موفقیت‌های زیاد کسب شده در کشف چندین محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در نقاط مختلف کشور و استان و همچنین اعترافات قاچاقچیان دستگیر شده، پلیس مبارزه با مواد مخدر به این نتیجه رسید که ۲ عنصر اصلی قاچاق در تمامی تحرکات و فعالیت قاچاق مواد مخدر صنعتی از آن سوی مرزها دست دارند.
وی اظهار داشت: بدین منظور تلاش برای شناسایی، دستگیری عناصر اصلی این تحرکات و اقدامات خطرناک و خانمان سوز به صورت ویژه، مستمر و شبانه روز در دستور کار پلیس استان قرار گرفت تا اینکه نهایتا روز گذشته در یک کار اطلاعاتی و عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی کل انتظامی کشور در یک عملیات منسجم و هماهنگ هر دو عنصر اصلی دستگیر می شوند.
سردار طاهری با بیان اینکه عناصر دستگیر شده با شیوه و شگرد خاص و به صورت مسلحانه و جاساز مخدرهای صنعتی اقدامات و فعالیت های مجرمانه وخانمان سوز خود را در زمینه قاچاق مواد افیونی از آن سوی مرزهای کشور انجام می‌دادند، خاطر نشان کرد: ۲ عنصر دستگیر شده در استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، یزد و کرمان تحت تعقیب دستگاه قضائی و انتظامی کشور نیز بودند.
به گفته وی؛ مجرمان دستگیر شده برای تکمیل و نهایی شدن تحقیقات در اختیار پلیس و مقامات قضائی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...