استقلال به دنبال رکورد شکست ناپذیری ؛ پرسپولیس در اندیشه‌ صدرنشینی


استقلال به دنبال رکورد شکست ناپذیری ؛ پرسپولیس در اندیشه‌ صدرنشینی

هفته هفدهم لیگ برتر خلیج فارس امروز با انجام 5 بازی حساس به پایان خواهد رسید. نوشته استقلال به دنبال رکورد شکست ناپذیری ؛ پرسپولیس در اندیشه‌ صدرنشینی...

استقلال به دنبال رکورد شکست ناپذیری ؛ پرسپولیس در اندیشه‌ صدرنشینی

پیش بازی دیدار های روز دوم هفته هفدهم لیگ برتر خلیج فارس
نویسنده : خبرگزاری Parsfootball
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 | 13:14
استقلال به دنبال رکورد شکست ناپذیری ؛ پرسپولیس در اندیشه‌ صدرنشینی

هفته هفدهم لیگ برتر خلیج فارس امروز با انجام ۵ بازی حساس به پایان خواهد رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز دوم از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام ۵ بازی برگزار می‌شود که در آن گل گهر میزبان فجر سپاسی است، پیکان و هوادار در قالب دربی کوچک تهران به مصاف هم می‌روند، فولاد از آلومینیوم پذیرایی می‌کند، نساجی در مشهد پذیرای پرسپولیس است و استقلال در ورزشگاه آزادی با ذوب آهن دیدار می‌کند.

گل گهر و فجر سپاسی

فجر سپاسی با به خدمت گرفتن ۳ بازیکن جدید و گل گهر با از دست دو بازیکن و جذب یک بازیکن جدید نیم فصل دوم لیگ برتر را آغاز می‌کنند.

شاگردان قلعه نویی که با کسر ۷ امتیازی مواجه شدند در رده هفتم جدول ایستاده‌اند و فجر سپاسی ۱۳ امتیازی و در رده چهارده است. گل گهر که فصل را با هدف حضور در کورس قهرمانی آغاز کرد به دلیل شوکی که در نیمه راه به دلیل استفاده از یک بازیکن غیر مجاز تحمل کرد از هدف اصلی‌اش دور شد و آنها مایلند تا در نیم فصل دوم بتوانند حداقل برای کسب سهمیه آسیا تلاش کنند.

سیرجانی‌ها در صورت پیروزی هم بعید است از جایگاه هفتم به رده بالاتر صعود کنند. اما در صورت شکست ممکن است با ۳ یا ۴ پله سقوط مواجه شوند.

پیکان – هوادار

دربی کوچک تهران در حالی برگزار می‌شود که پیکان به تازگی با شوک مدیریتی مواجه شده و مدیرعامل جدید این باشگاه به تازگی بر مسند مدیریت نشسته است. بهترین گلزن علیرضا کوشکی با ۴ گل است که البته از این تیم جدا شده و از بازیکنان فعلی این تیم هم ابراهیم صالحی یا ۳ گل بهترین عملکرد را دارد.

پیکانی‌ها از تیم‌های پر امید این فصل هستند که با ۲۵ امتیاز در رده ششم ایستاده‌اند و هوادار با ۱۴ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد. بهترین گلزن هوادار محمد جواد محمدی با ۲ گل است و آنها در صورت پیروزی احتمالی در این بازی شانس تنها یک پله صعود در جدول را دارند.

فولاد – آلومینیوم

نماینده آسیایی خوزستان و قهرمان سوپرجام که ۵ بازیکن جدید در پنجره زمستانی به خدمت گرفته تا یکی از تیم‌های پرامید در نیم فصل دوم باشد، در شروع کارش در نیم فصل دوم بازی ساده‌ای در پیش ندارد و باید با یکی از بهترین‌های نیم فصل اول دیدار کند. شاگردان نکونام فعلاً ۲۱ امتیازی و در رده دهم هستند که در صورت پیروزی و در بهترین حالت ممکن است تا رده هفتم هم صعود کنند. خطرناک‌ترین مهاجم سرخ پوشان در نیم فصل اول نیز شیمبا است که ۷ بار موفق به گلزنی شد.

آلومینیوم در جدول شرایطی به مراتب بهتر از فولاد دارد و با ۲۵ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد. اسماعیل شریفات نیز با ۳ گل بهترین گلزن آنها در نیم فصل نخست بود. آلومینیوم به همراه پرسپولیس با تحمل تنها یک شکست، بعد از استقلال دارای کمترین شکست در نیم فصل نخست بودند.

نساجی – پرسپولیس

برای نساجی میهمان و میزبان بودن چندان تفاوتی ندارد و آنها به طور کلی بازی‌ها و تمرینات شأن را خارج از استان مازندران برگزار می‌کنند. شاگردان الهامی در این دیدار هم میزبان هستند که ناچارند در مشهد پذیرای میهمان خود پرسپولیس باشند.

مهاجم خطرناک سرخ پوشان قائم شهر کریم اسلامی با ۴ گل زده است و جایگاه این تیم هم با ۲۱ امتیاز رده نهم جدول است که در صورت پیروزی احتمالی در این بازی ممکن است تا رده هفتم جدول هم صعود کند.

پرسپولیس که در فاصله ۳ امتیازی استقلال قرار دارد می‌تواند در صورت پیروزی احتمالی در این بازی به صورت موقت و قبل از آغاز بازی شاگردان مجیدی و ذوب آهن با این تیم هم امتیاز شود.

سرخ پوشان با کمترین رفت و آمد در نقل و انتقالات مواجه بودند و تنها احمد گوهری را جانشین رادوشوویچ کردند و این در حالی است که نساجی نیز تنها یک بازیکن جدید به خدمت گرفته که آن هم متین کریم زاده از استقلال می‌باشد.

استقلال – ذوب آهن

در آخرین بازی هفته استقلال صدرنشین فعلی لیگ میزبان ذوب آهن تیم رده یازدهم جدول است و دو تیم در حالی با هم دیدار می‌کنند که مجموع امتیازات استقلال از دو برابر امتیازات ذوب آهن هم بیشتر است. آبی پوشان با بهترین خط حمله و دفاع به کارشان در نیم فصل نخست خاتمه دادند و برای تثبیت صدرنشینی خود از همه ظرفیت شأن برای پیروزی در این دیدار استفاده می‌کنند.

استقلالی‌ها ۲ بازیکن جدید به خدمت گرفته‌اند که امروز قادر به استفاده از هر دو نفر هستند و در مقابل این ۲ بازیکن، ۸ بازیکن از فهرست آنها خارج شده است.

برنامه بازی‌های روز دوم از هفته هفدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

گل گهر سیرجان – فجر شهید سپاسی شیراز – ساعت ۱۵- ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان

پیکان تهران – هوادار تهران – ساعت ۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران

فولاد خوزستان – آلومینیوم اراک – ساعت ۱۶- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

نساجی مازندران – پرسپولیس – ساعت ۱۷- ورزشگاه امام رضا مشهد

استقلال – ذوب آهن اصفهان – ساعت ۱۹- ورزشگاه آزادی تهران

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان