قول مساعد نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی برای تبدیل وضعیت قراردادهای شغلی کارکنان ستاد فهما


قول مساعد نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی برای تبدیل وضعیت قراردادهای شغلی کارکنان ستاد فهما

زارعی گفت: تلاش می شود وضعیت قراردادهای شغلی کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از طریق مجلس شورای اسلامی و نهادهای مربوطه بازنگری شود تا کارکنان ستاد فهما بدون دغدغه شغلی به انجام وظایف محوله بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«منصور علی زارعی» امروز(۲۴بهمن) در نشست با حجت الاسلام»رجب نعمتی» سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با بیان اینکه فرهنگی در انقلب اسلامی درجایگاه اول قرار دارد کسی شک ندارد، اظهار کرد: رهبری نیز بحث فرهنگ را در همه امورات کشورداری مورد توجه دارند و خواستار برخورداری همه فعالیت ها از پیوست فرهنگی هستند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ با همه فعالیت ها عجین است، افزود: ستون انقلاب اسلامی، مباحث فرهنگی بوده است اما با گذشت بعداز چهل و سه سال از انقلاب توانایی بسیاری از دشمنان ما از لحاظ فرهنگی از ما پیش تر است.

وی با بیان اینکه حفظ غنای فرهنگی مهم است، گفت: در کشور ما مسائل فرهنگی دارای اهمیت است باید بیشتر مورد توه باشد.

زارعی با اشاره به آسیب های فرهنگی و اجتماعی کشور، بیان کرد: کار فعالان حوزه فرهنگ با وجود امکانات و بودجه محدود بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ حرف و شعار بیشتر از عمل است، گفت: کمیسیون های مختلفی در مجلس وجود دارد متاسفانه کمیسیون فرهنگی یکی از این کمیسیون های مظلوم است امیدواریم قوانین بهتری در حوزه فرهنگ از سوی مجلس شورای اسلامی وضع شود.

زارعی با بیان اینکه تاکنون مشاهده نشد کمیسیون فرهنگی طرحی از تبدیل وضعیت و رتبه بندی پرسنل ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ارائه دهد، افزود: باید تعیین تکلیف وضعیت این پرسنل که نقش مهمی در ترویج آموزه های فرهنگی و دینی دارند به همت کمیسیون فرهنگی مجلس مشخص شود.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی