بیوگرافی حبیب الله والی نژاد و زندگی حرفه ای او


بیوگرافی حبیب الله والی نژاد و زندگی حرفه ای او

حبیب‌الله والی‌نژاد، تهیه کننده سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «ایستاده در‌ غبار»، سریال تلویزیونی «ایستاده در غبار» و سریال تلویزیونی «آخرین روزهای زمستان» فعالیت داشته است.

بیوگرافی حبیب الله والی نژاد

حبیب‌الله والی‌نژاد فیلم‌ساز و تهیه‌کنندهٔ ایرانی است. والی‌نژاد سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فجر را برای فیلم ایستاده در غبار و جایزه ویژه هیئت داوران سیزدهمین جشنواره فیلم «مقاومت» را برای آخرین روزهای زمستان دریافت کرده‌است. این سینماگر، تهیه و تولید مستندهای بسیاری در حوزه جنگ ایران و عراق را در کارنامه دارد.

حبیب الله والی نژاد تهیه کننده سینما است. او سابقه فعالیت در فیلم های سینمایی و تلویزیونی دو چشم بی سو، ایستاده در غبار، بادیگارد را در مقام هایی همچون بازیگر، تهیه کننده، با تشکر از در کارنامه دارد. او از قدیمی ترین اعضای گروه تلویزیونی روایت فتح است که علاوه بر تولید و تهیه مستندهای بسیار در حوزه دفاع مقدس، رئیس گروه حماسه و دفاع شبکه اول سیما است و تهیه آثاری درخشانی چون «آخرین روزهای زمستان» را در کارنامه خود دارد. او همچنین تهیه کننده دو فیلم خروج و لباس شخصی است.

فیلم های حبیب الله والی نژاد

تهیه‌کنندگی مستندهای «پایان انتظار»، «آخرین روزهای زمستان»، «سردار خیبر»، «سردار عشق»، «نیمه پنهان ماه» و فیلم‌های سینمایی «ایستاده در غبار»، «بادیگارد»، «لباس شخصی» و «خروج» بخشی از کارنامه حرفه‌ای او را تشکیل می‌دهد.

تهیه کننده سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «ایستاده در‌ غبار»، سریال تلویزیونی «ایستاده در غبار» و سریال تلویزیونی «آخرین روزهای زمستان» فعالیت داشته است.

از مهم‌ترین آثار حبیب‌الله والی‌نژاد می‌توان به فعالیت در سریال ایستاده در غبار، فیلم ایستاده در‌ غبار و سریال هنگام بیداری اشاره کرد.

بیوگرافی حبیب الله والی نژاد و زندگی حرفه ای او

آغاز کار حرفه‌ای حبیب الله والی نژاد

حبیب‌الله والی‌نژاد کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال 1391 در سریال آخرین روزهای زمستان به کارگردانی محمدحسین مهدویان به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ایستاده در غبار، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حبیب‌الله والی‌نژاد محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون حامد پورمحمدی، مهدی زمین‌پرداز، مجتبی شفیعی و ابراهیم امینی را تجربه کرد.

حبیب‌الله والی‌نژاد در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید آثار مهمی حضور داشته است. او در این سال در 2 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون حضور داشت و خود را به جامعه هنرمندان معرفی کرد. آثار مهم حبیب‌الله والی‌نژاد در این سال، فعالیت در سریال ایستاده در غبار به کارگردانی محمدحسین مهدویان و فعالیت در فیلم ایستاده در‌ غبار به عنوان تهیه کننده محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حبیب‌الله والی‌نژاد فعالیت در سریال ایستاده در غبار بوده است. حبیب‌الله والی‌نژاد سال 1394 سریال ایستاده در غبار به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. حبیب‌الله والی‌نژاد توانست با فعالیت در سریال ایستاده در غبار تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر هادی حجازی‌فر، فرهاد فداکار، عماد محمدی و داریوش حقدوست توانست سطح کاری او را متحول کند.

بیوگرافی حبیب الله والی نژاد و زندگی حرفه ای او

بیوگرافی و زندگی خصوصی نادر سلیمانی از ساعت خوش تا کسب ...

زندگی شخصی و بیوگرافی هادی حجازی‌فر


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...