عکس های جدید از کندال جنر مدل سرشناس آمریکایی!


عکس های جدید از کندال جنر مدل سرشناس آمریکایی!

سلفی های جدید از کندال جنر مدل سرشناس از خود منتشر کرد.کندال جنر یکی از دختران خانواده کاردیشان است.

سلفی های جدیدی از کندال جنر مدل سرشناس ۲۶ ساله / بر اساس گزارش های منتشر شده کندال جنر سال گذشته پردرآمدترین مدل زن در جهان بوده است

عکس های جدید از کندال جنر مدل سرشناس آمریکایی!

احتمالاً شما هم نام خانواده معروف کارداشیان به گوشتان خورده است. کاندال نیکول جنر یکی از اعضای این خانواده ی جنجالی است. او متولد ۳ نوامبر ۱۹۵۵ شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیا و یک مدل معروف است. قد او ۱۷۹ و وزنش حدود ۵۴ کیلوگرم است. یکی از مواری که باعث ورود کندال به مسیر کنونی اش شد پدر و مادر او بودند. نام پدر او ویلیام بروس جنر و نام مادرش کریستن مری جنر است. جالب است بدانید پدر کندال هم اکنون تغییر جنسیت داده و با نام کتلین جنر شناخته می شود که به گفته کندال این یکی از اتفاقات ناخوشایند در زندگی اش محسوب می شود‌. خانواده جنر به علت جدا شدن و پدر و مادر آنها دارای خواهران و برادران ناتنی زیادی هستند. او دارای چهار برادر ناتنی به نام های راب کارداشیان، برت جنر، براندون جنر، برودی جنر و همچنین چهار خواهر بزرگتر ناتنی به نام های کورتنی، کلوئی و کیم کارداشیان و کیسی جنر و یک خواهر کوچکتر به نام کایلی جنر است که هم اکنون با او برند لباس خود را دارند‌.

عکس های جدید از کندال جنر مدل سرشناس آمریکایی!

کندال جنر از سنین کودکی استعدادش نمایان شد و فعالیت خود را در سن ۱۴ سالگی و در حرفه مدلینگ برای برند شری هیل (Sherri Hill) آغاز کرد. همچنین به عنوان دهمین ستاره جوان جذاب تلویزیون در سال ۲۰۱۰ انتخاب شد. در سال ۲۰۱۲ در موزیک ویدیوی معرفی گوشی موبایل Hawaii Five-o حضور پیدا کرد. می توان گفت یکی دیگر از دلایلی که باعث معروفیت کندال جنر شد حضور در برنامه تلویزیونی پا به پای خانواده کارداشیان است. آنطور که کندال می گوید قضاوت مردم همواره برای او سخت بوده است. عکس های کندال جنر بعد از مدتی در کمپین تبلیغاتی برند مشهور (FOREVER21) به نمایش درآمد‌.

او در سن ۱۷ سالگی برای دنبال کردن حرفه مدلینگ از زادگاهش به نیویورک سفر کرد‌. در سال ۲۰۱۴ بر روی صحنه های فشن دیزانرهای بزرگی در نیویورک، پاریس و میلان حضور پیدا کرد‌. همچنین در سال ۲۰۱۵ برای برند ویتکوریا کت واک انجام داد و در همین سال توانست برنده جایزه محبوب ترین مدل (FAVORITE MODEL) از جشنواره (CHOISE AWARDS TEEN) شود. او سفیر برند استه لودر (ESTĒE LAUDER) چهارمین تولید کننده لوازم آرایشی دنیا است. کندال در نسخه های متعدد مجله وگ (VOGUE) که یکی از مشهورترین مجلات استایل دنیا است، به عنوان نماینده در ایتالیا، مکزیک و ژاپن حضور پیدا کرد. او موفق شد در سال ۲۰۱۶ یک نسخه اختصاصی هم از این مجله به دست آورد.

عکس های جدید از کندال جنر مدل سرشناس آمریکایی!

جنجال های زندگی کندال جنر

کندال سوای از جنجال و حواشی پیش آمده از زمان حضور در فیلم تلویزیونی خانوادگیشان درگیر موارد دیگری نیز شد‌. یکی از این حواشی مربوط به سال ۲۰۱۷ و حضور او در کمپین تبلیغاتی پپسی به نام (LIVE FOR NOW) است. این کمپین مرتبط با تظاهرات و جنبش های معروف “زندگی سیاه پوستان ارزشمند است” (Black Lives Matters) بود. او در این ویدیوی تبلیغاتی با دادن یک قوطی نوشابه به پلیس سعی می کند بین مردم و تظاهرکنندگان صلح برقرار کند. در کمتر از یک روز بعد از پخش این ویدیوی تبلیغاتی بخاطر اعتراضات مردم از پخش آن جلوگیری شد. با وجود اینکه کندال از واکنش مردم نارحت شده بود، اجازه صحبت کردن به دلیل قرار دادی که با شرکت پپسی بسته بود نداشت.

عکس های جدید از کندال جنر مدل سرشناس آمریکایی!

روابط شخصی کندال جنر

یکی از روابط رسانه ای او با هری استایلز خواننده گروه وان دایرکشن بود. هر چند این دو نفر رابطه خود را تکذیب کردند، عکس هایی دو نفره آن ها در یک کشتی تجاری پخش شد. شایعات روابط این دو از جایی قوت گرفت که گوشی مادر هری هک شد و تصاویر خانوادگی آن ها با کندال دیده شد. رابطه این دو در سال ۲۰۱۴ تمام شد اما آن ها رابطه دوستانه خود را حفظ کرده اند. کندال و هری به صورت مشترک در سال ۲۰۱۹ بعد از مراسم مت گالا میهمانی را به صورت مشترک میزبانی کردند‌. شایعاتی راجب رابطه کندال با کریس رونالدو و جاستین ببر هم پخش شد که این اخبار تایید نشدند. هم اکنون او با ایسپ راکی رپر معروف آمریکایی در رابطه است

عکس های جدید از کندال جنر مدل سرشناس آمریکایی!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت