50 طرح تولیدی در استان تهران تسهیلات دریافت می کنند


50 طرح تولیدی در استان تهران تسهیلات دریافت می کنند

تهران- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: 50 طرح تولیدیدر این استان تسهیلاتی به مبلغ 538 میلیارد تومان از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400 دریافت می کنند.

به گزارش ایرنا، حشمت الله عسگری روز یکشنبه در جلسه بررسی طرح های معرفی شده از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ با انتقاد از عملکرد پرداخت بانک ها به طرح های معرفی شده، افزود: با توجه به محدودیت زمانی جذب تسهیلات تبصره ۱۸ ضرورت دارد بانک های عامل در تعامل با دستگاه های اجرایی، متقاضیان را در راستای تحقق اهداف مورد نظر که رونق تولید و ایجاد اشتغال هست یاری کنند.

وی طرح های معرفی شده به بانک را حاصل کار کارشناسی دستگاه های اجرایی دانست و یادآورشد: در بررسی این طرح ها اولویت های اقتصادی استان در تمامی بخش ها مد نظر قرار گرفته و چارچوب کلی این طرح ها منطبق بر بخشنامه ها و دستورالعمل های این تسهیلات است.

عسگری تاکید کرد: دستگاه های اجرایی و بانک ها و همچنین متقاضیان محدودیت زمانی جذب تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ را مد نظر قرار دهند و در تعامل و همراهی از فرصت سرمایه گذاری پیش آمده برای استان استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از دستگاه های اجرایی خواست دلایل مراجعه نکردن متقاضیان را در اسرع وقت بررسی و در صورت لزوم نسبت به جایگزینی اقدام کنند.

وی با اشاره به معرفی ۵۰ طرح در بخش کشاورزی و طرح های دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری در این جلسه، اعلام کرد: اعتبار اختصاص یافته به این طرح ها ۵۳۸ میلیارد تومان است که منجر به اشتغال ۴۸۳ نفر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا