پولادگر: پاسخ استعلام وزارت برای انتخابات تکواندو هنوز نیامده/درباره مسائل فوتبال تابع قانون هستیم


پولادگر: پاسخ استعلام وزارت برای انتخابات تکواندو هنوز نیامده/درباره مسائل فوتبال تابع قانون هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس، سید محمد پولادگر درباره وضعیت فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نظرهایی دارند که در نشست آتی بررسی خواهد شد اما تصمیم هر چه باشد ما به...

به گزارش خبرگزاری فارس، سید محمد پولادگر درباره وضعیت فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نظرهایی دارند که در نشست آتی بررسی خواهد شد اما تصمیم هر چه باشد ما به اساسنامه، نظر اعضای هیات رئیسه و مجمع احترام گذاشته و تابع قانون هستیم چرا که هیچ فرد و نهادی فراتر از قانون نیست.

وی در مورد برگزاری انتخابات چند فدراسیون از جمله تیراندازی و بسکتبال تاکید کرد: ما به دنبال برگزاری این مجامع در سال جاری هستیم و امیدواریم شرایط به گونه ای رقم بخورد که در روزهای آینده این مساله محقق شود، البته ویروس منحوس کرونا مشکلاتی را ایجاد کرده اما ما مصمم به برگزاری مجامع هستیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری و تصمیم فدراسیون جهانی در مورد اساسنامه این فدراسیون گفت: وزارت ورزش و جوانان با هدف همکاری و تعامل با نهاد های بین المللی ورزش ارتباطات خوبی را با فدراسیون های مختلف برقرار کرده و این مساله همچنان ادامه دارد و در این راه به نتایج خوبی نیز دست یافته است. در این خصوص نیز منتظر تایید اساسنامه هستیم تا پس از آن انتخابات را برگزار کنیم.

پولادگر در مورد پاسخ استعلام مربوطه به فدراسیون تکواندو هم یادآور شد: در جریان آخرین روند کار نیستم اما استعلامی از سوی معاونت حقوقی درخواست شده است که هنوز پاسخ آن برای ما نیامده و امیدواریم در این هفته بتوانیم در این مورد به جمع بندی برسیم. هدف ما حمایت و کمک به ورزش است و تلاش مجموعه وزارت ورزش و فدراسیون ها موفقیت ورزش ایران در عرصه های مختلف است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان که برای تماشای فیلم مستطیل سبز در اکران خصوصی این فیلم حاضر شده بود، تاکید کرد: یکی از کارهای خوبی که در عرصه ایثار و شهادت را شاهد بودیم به همین فیلم باز می گردد. فیلم مستطیل قرمز فیلمی خاص است و روایتی را از شهادت عزیزانی که در محل و زمین ورزش و حین برگزاری دیدار فوتبال به درجه رفیع شهادت رسیده اند را به تصویر می کشد.

وی ادامه داد: شهدای چوار، شهدای مظلومی هستند که تاریخ باید آنها را بیشتر بشناسند، در زمان جنگ همه برای دفاع از کشور از تمام داشته های خود گذشتند و امروز این وظیفه بر گردن همه ماست تا فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروز و آینده منتقل کنیم. امروز باید شهدای ورزشکار را برای جامعه ورزش معرفی کنیم تا الگو و چراغ راهی باشند تا در مسیر درست گام بردارند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج