درآمد 240 میلیون یورویی اسپانیا از کنگره جهانی تلفن همراه در سال 2022


درآمد 240 میلیون یورویی اسپانیا از کنگره جهانی تلفن همراه در سال 2022

ICTna.ir – انجمن جهانی تلفن همراه (GSMA)، برگزارکننده کنگره جهانی موبایل پیش‌بینی می‌کند تعداد شرکت‌کنندگان در رویداد امسال حدود 50 هزار نفر و تقریبا نصف تعداد شرکت‌کنندگان آخرین دوره برگزاری آن در پیش از پاندمی کرونا باشد. به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در MWC سال گذشته 20 هزار بازدیدکننده شجاع...

ICTna.ir – انجمن جهانی تلفن همراه (GSMA)، برگزارکننده کنگره جهانی موبایل پیش‌بینی می‌کند تعداد شرکت‌کنندگان در رویداد امسال حدود ۵۰ هزار نفر و تقریبا نصف تعداد شرکت‌کنندگان آخرین دوره برگزاری آن در پیش از پاندمی کرونا باشد.

درآمد 240 میلیون یورویی اسپانیا از کنگره جهانی تلفن همراه در سال 2022

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در MWC سال گذشته ۲۰ هزار بازدیدکننده شجاع ماسک‌پوش که ریسک قرنطینه شدن را به جان خریده بودند، به صورت حضوری در نمایشگاه بارسلون حضور یافتند.

در همین حال ۱۰۰ هزار نفر نیز به صورت مجازی و روزانه از راه دور در این نمایشگاه حاضر شدند.

با بهبود شرایط پاندمی کرونا در مقایسه با سال گذشته، پیش‌بینی می‌شود تعداد شرکت‌کنندگان در نمایشگاه حداقل نصف دوران پیش از کرونا باشد. در سال ۲۰۱۹ که هنوز خبری از اجبارهای بهداشتی برای پوشیدن ماسک و انتقال ویروس نبوده، کنگره جهانی تلفن همراه ۱۰۹ هزار بازدیدکننده داشت.

جان هافمن، مدیرعامل و متز گرنرید، مدیرکل GSMA با حضور در نشست خبری قبل از شروع این رویداد اعلام کردند اکنون زمان آن رسیده که به صورت حضوری گردهم بیاییم. تاکید آنها برای حضور فعالان صنعت ارتباطات سیار در MWC 2022 چندین بار در طول نشست خبری تکرار شد و ظاهرا ۹۵ درصد سخنرانان نیز به صورت حضوری در مراسم شرکت خواهند بود.

فین‌تک، 5G، اینترنت اشیا، AI و رایانش ابری از اصلی‌ترین موضوعات این رویداد سال ۲۰۲۲ خواهند بود و برای نخستین بار ۳۵ درصد سخنرانان را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

به نظر می‌رسد برگزاری این کنگره برای بارسلونا درآمد ۲۴۰ میلیون یورویی خواهد داشت و هفت هزار شغل موقت ایجاد خواهد کرد. از سال ۲۰۰۵ تاکنون که این کنگره برگزار شده است، ۵.۳ میلیارد یورو بر اقتصاد منطقه اروپا تاثیر داشته و ۱۴۱ هزار شغل ایجاد کرده است.

درآمد 240 میلیون یورویی اسپانیا از کنگره جهانی تلفن همراه در سال 2022

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...