حسینی: شکست تلخی مقابل هوادار داشتیم/امیدوارم هر چه سریع تر خود را جمع و جور کنیم


حسینی: شکست تلخی مقابل هوادار داشتیم/امیدوارم هر چه سریع تر خود را جمع و جور کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل تیم هوادار در کنفرانس بعد از بازی اظهار داشت: باخت تلخی بود گل اول را ما زدیم، شرایط...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل تیم هوادار در کنفرانس بعد از بازی اظهار داشت: باخت تلخی بود گل اول را ما زدیم، شرایط خوبی بود، متأسفانه روی یک اشتباه بچه‌های ما و شوت اسثتنایی بازیکن حریف گل خوردیم.

وی در ادامه گفت: روی بی‌تجربگی یکی بازیکن‌مان با دریافت دو کارت زرد اخراج شد و وقتی تیم 10 نفره می‌شود شرایط سخت می‌شود. 4 یا 5 روز قبل از این بازی هم 120 دقیقه بازی کرده بودیم و فشار زیادی روی بچه‌های ما بود. بازیکنان تیم حریف هم توانستند از روی نقطه قوت‌شان که ضربات ایستگاهی بود استفاده کنند و به گل برسند.

سرمربی تیم پیکان در ادامه اذعان داشت: فکر می‌کنم نقطه قوت بازی دو مسئله بود. یکی گل‌هایی که ما در دقایق پایانی خوردیم و اخراج بازیکن ما که 40 دقیقه تقریباً ما 10 نفره بازی کردیم اما ما باید خودمان را هرچه سریع‌تر جمع‌وجور کنیم. ما به جوانان‌مان اعتقاد داریم و امیدواریم با یک کار خوب و اعتقاد داشتن به این بچه‌ها مطمئن هستم که می‌توانیم نتایج را برگردانیم.

انتهای پیام/

ادامه دارد ...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی