رقابت‌های زیر 14 سال تنیس پیش مقدماتی جهان قرعه‌کشی شد


رقابت‌های زیر 14 سال تنیس پیش مقدماتی جهان قرعه‌کشی شد

تهران- ایرنا- نمایندگان تنیس ایران حریفان خود در رقابت‌های پیش مقدماتی زیر 14 سال جهان در منطقه آسیا را شناختند.

به گزارش ایرنا، با انجام مراسم قرعه کشی، مسابقات پیش مقدماتی جهانی در منطقه آسیا و در رده سنی زیر ۱۴ سال از فردا به میزبانی شهر کلمبو در سریلانکا آغاز می‌شود.

با انجام مراسم‌قرعه کشی بخش پسران، ۱۳ تیم حاضر در غالب ۴ گروه قرار گرفتند که تیم ایران در گروه B، با نمایندگان مالزی و نپال همگروه شد.

در گروه A تیم‌های پاکستان، سریلانکا و مغولستان، در گروه‌ C تیم های، سریلانکا سوریه و سنگاپور و در گروه D، نمایندگان اردن، عراق، کامبوج و لائوس حضور دارند.

بر این اساس از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعدی راه پیدا می کنند و در نهایت ۸ تیم برتر در مرحله حذفی با هم دیدار می کنند.

در بخش دختران نیز ۹ تیم در غالب ۳ گروه با هم دیدار می کنند که در گروه A تیم های نپال، اردن و عمان، در گروه B تیم های سریلانکا، مغولستان و سنگاپور و در گروه C دختران ایران با کشورهای پاکستان و عراق هم گروه شدند.

از ۲۵ بهمن ماه به میزبانی سریلانکا آغاز می شود که تیم‌های دختران و پسران کشورمان بامداد امروز راهی محل برگزاری مسابقات شدند.

این دوره از رقابت‌ها از ۲۵ لغایت ۳۰ بهمن ماه در سریلانکا برگزار می‌شود که در بخش دختران، یاسمن یزدانی، صبا خیر منش و فردخت علیمی و در بخش پسران، مانی ملاعسگری، رادین فهیمی و مانی کاردان به عنوان نمایندگان ایران حضور دارند.

در این مسابقات ندا دیبایی به عنوان مربی تیم دختران، فرشید زیدی به عنوان مربی تیم پسران، عباس خیلتاش مدیر فنی تیم و هومن ثبوتی به عنوان سرپرست؛ تیم‌های اعزامی را همراهی می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...