سرمربی والیبال پاس گرگان: صعود زودهنگام انگیزه را از بازیکنانم گرفت


سرمربی والیبال پاس گرگان: صعود زودهنگام انگیزه را از بازیکنانم گرفت

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم والیبال پاس گرگان با ابراز نارضایتی از عملکرد شاگردانش در مقابل شهرداری ورامین گفت: صعود زودهنگام به پلی‌آف لیگ برتر والیبال انگیزه لازم را از بازیکنانم برای ارایه یک بازی خوب گرفت.

«عیسی سنگدوینی» یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از آنجایی که یک هفته قبل چهره هشت تیم مرحله پلی‌آف مشخص شده بود، شش تیم دیگر برای بقا در لیگ برتر تلاش بیشتری کردند.

وی بیان کرد: بدون شک تیم‌هایی که در آستانه سقوط بودند در هفته پایانی (امروز) با تمام توان در برابر حریفانشان به میدان رفتند البته انگیزه کم تیم‌های صعود کننده به پلی‌آف و انگیزه بالای مابقی تیم‌ها برای بقا در کنار هم، در بُرد تیم ورامین در مقابل ما موثر بود.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: با توجه به شیوه بازی تیم ما و نزدیک بودن این سَبک بازی با تیم سپاهان، قرار گرفتن در جای هشتم برای ما بهتر بود.

سنگدوینی ادامه داد: اگر بازی امروز را می‌بردیم با توجه به سایر نتایج در رده هفتم قرار می‌گرفتیم و باید در پلی‌آف به مصاف لبنیات هراز آمل می‌رفتیم قرار گرفتن ما در برابر سپاهان، بهتر از قرار گرفتن در برابر تیم لبنیات هراز آمل خواهد بود.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص کمی درگیری و شکاف بین بازیکنان تیمش و همچنین خطوط جلو و پشت تیم پاس در مسابقه امروز، تصریح کرد: این مسائل در این مسابقه وجود داشت و همه این موارد توسط کادر فنی، نکته‌برداری شده است و تا پیش از شروع مرحله پلی‌آف، در جلسات تئوری و عملی، برطرف خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: زمانی که با ۲۱ بُرد متوالی در فصل گذشته لیگ دسته اول و قهرمانی در آن لیگ، جواز حضور در لیگ‌ برتر امسال را گرفتیم، بسیاری تصور داشتند، دوباره به لیگ یک باز خواهیم گشت، اما تلاش، همت و انگیزه بازیکنان در ابتدا بقا در لیگ برتر بود که بعد از گذشت چند هفته از شروع لیگ و رسیدن به باور توانستن، هدف خود را برای صعود به پلی‌آف تغییر دادیم، امیدوارم در پلی‌آف هم روند رشد تیمی خود را حفظ کنیم.

تیم والیبال پاس گرگان امروز در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ‌ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور در زمین خود با نتیجه سه بر صفر مغلوب شهرداری ورامین شد.

تیم پاس گرگان در پایان دور مقدماتی با ۱۲ برد و ۱۳ باخت و مجموع ۳۸ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت و به عنوان آخرین‌ تیم راه یافته به پلی‌آف شناخته شد.

تیم های راه یافته به رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ‌ برتر مردان باشگاه‌های کشور از سوم اسفند ماه براساس جدول N (دور با دور و نزدیک با نزدیک) به صورت متمرکز در تهران به مصاف هم خواهند رفت.

مسابقات مرحله پلی‌آف به صورت ۲ بُرد از ۳ بُرد برگزار خواهد شد و تیمی که برنده دو مسابقه باشد، به مرحله نیمه نهایی راه خواهد یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!