تحصیلات بازیگران سریال طنز دودکش!


تحصیلات بازیگران سریال طنز دودکش!

تحصیلات بازیگران سریال دودکش از هومن برق نورد تا سیما تیرانداز...

دودکش یک مجموعه تلویزیونی طناز ایرانی به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی زینب تقوایی و نویسندگی برزو نیک نژاد و حسن وارسته بود. این سریال پر مخاطب در رمضان ۱۳۹۲ از شبکه یک سیما پخش شد . این سریال یکی از بهترین سریال های تاریخ تلویزیون است که فصل دوم آن یعنی پادری در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۵ به عنوان اسپین آف مجموعه دودکش از همین شبکه به نمایش گذاشته شد

تحصیلات بازیگران سریال طنز دودکش!

نگار عابدی (زادهٔ ۱۸ بهمن ۱۳۴۹ در اهواز) بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است که در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری فارغ‌التحصیل شده‌است و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی بوده‌است. عابدی در ابتدا در دانشگاه در رشته زبان انگلیسی شروع به تحصیل نمود ولی با دیدن آگهی کلاس بازیگری در یکی از مجلات و ثبت نام در آن کلاس به سمت بازیگری کشیده شد.فعالیت اصلی وی تئاتر است و در نمایش‌هایی چون «بازگشت به خان نخست» به کارگردانی محمد رضایی‌راد و «آندرانیک» به کارگردانی حمید پورآذری ایفای نقش نموده‌است. وی در فیلم‌های کوتاهی چون «هدیه» و «خط مستقیم دایره» بازی کرده‌است. عابدی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۱ و با فیلم جانا آغاز کرد. نگار عابدی از همسرش هدایت هاشمی جدا شده‌است و به همراه دخترش " اما هاشمی " زندگی می‌کند. نگار عابدی فارغ‌التحصیل رشتهٔ نمایش - بازیگری از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است.

تحصیلات بازیگران سریال طنز دودکش!

امیرحسین رستمی (زاده ۱۲ بهمن ۱۳۵۴) در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.او به مدت یک دوره هنرجوی کارگاه آزاد بازیگری به مدیریت امین تارخ، در سال ۱۳۸۲ بوده‌است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۵ با فیلم فقط چشم‌هاتو ببند آغاز کرد.

تحصیلات بازیگران سریال طنز دودکش!

مریم سعادت (زاده ۱۳۳۷ در تهران) بازیگر و عروسک گردان اهل ایران است.

تحصیلات بازیگران سریال طنز دودکش!

تحصیلات بازیگران سریال طنز دودکش!

هومن برق‌نورد (زادهٔ ۵ دی ۱۳۴۸ در تهران) بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است

تحصیلات بازیگران سریال طنز دودکش!

سیما تیرانداز (زادهٔ ۹ شهریور ۱۳۵۱ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکدهٔ سینما و تئاتر است.آغاز فعالیت سیما تیرانداز از سال ۱۳۶۷ با نمایش‌های آموزشی مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما زیر نظر جاری سابق خود -گلاب آدینه- بود. با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی به سینما آمد و سپس در فیلم بانو ساخته دیگر داریوش مهرجویی بازی کرد. اما سایه‌های هجوم فرصت مناسبی برای هنرنمایی او بود که برای بازی در همین فیلم نامزد جایزه بهترین بازیگر زن از یازدهمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

سیما تیرانداز با ناصر هاشمی هنرپیشهٔ صدا و سیما ازدواج کرد ولی اکنون از هم جدا شده‌اند و او سپس همسر مجید نصیری جوزانی بازیگر فیلم جاده‌های سرد شد و بعداً طلاق گرفت.

تحصیلات بازیگران سریال طنز دودکش!

محمدرضا شیرخانلو (زادهٔ ۲۷ فروردین ۱۳۸۵) بازیگر ایرانی است. او فعالیت خود را با ایفای نقش در مجموعهٔ چک برگشتی (۱۳۹۰) آغاز کرد. وی علاوه‌بر فعالیت در سینما و تلویزیون، تجربه فعالیت در تئاتر را نیز دارد. همچنین فیلم کوتاه «در انتهای کوچه» را کارگردانی کرده‌است.

شیرخانلو در سال ۱۳۹۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی دودکش و در سال ۱۳۹۵ با ایفای نقش در سریال پادری مشهور شد. او در سریال‌های پرده‌نشین و روزهای بد، به‌در ایفای نقش کرده‌است

تحصیلات بازیگران سریال طنز دودکش!

بهنام تشکر (زادهٔ ۴ بهمن ۱۳۵۵) بازیگر، صداپیشه و دوبلور ایرانی است. تشکر حرفه بازیگری را از سال ۱۳۷۵ و ابتدا در تئاتر شروع کرد. بیشتر شهرت او به دلیل ایفای نقش «نیما افشار» در مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان است اما با حضور در مجموعه‌هایی مانند دزد و پلیس و دودکش به اوج شهرت خود دست پیدا کرد

تحصیلات بازیگران سریال طنز دودکش!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو