صدور بیش از 2 هزار فقره کارت هوشمند رانندگان در سیستان و بلوچستان


صدور بیش از 2 هزار فقره کارت هوشمند رانندگان در سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از صدور 2 هزارو 623 فقره کارت هوشمند رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر در 10 ماهه سال جاری در حوزه تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

تیمور باقری در گفت وگو با ایسنا افزود: از این تعداد ۵۱۵ فقره کارت هوشمند ویژه رانندگان و ناوگان باری و تعداد ۲ هزارو ۱۰۸ فقره کارت هوشمند نیز مربوط به رانندگان و ناوگان بخش مسافری دراین مدت صادر شده است .

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اجرایی کردن کارت هوشمند، متمایز کردن رانندگان حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای است افزود: کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافری به عنوان مدرک شناسایی رانندگان در بخش حمل ونقل جاده ای محسوب می شود .

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کارت هوشمند ضریب امنیتی بالایی دارد، تصریح کرد: امکان شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت‌های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده از جمله مزیت‌های کارت های هوشمند رانندگان است.

باقری اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کارت هوشمند رانندگان حمل ‌و نقل جاده‌ای در حال حاضر به صورت غیر حضوری تمدید می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۱ هزار و ۵۱۳ نفر راننده باری و مسافری و همچنین ۱۰ هزار و ۲۷۹ دستگاه ناوگان باری و مسافری ، در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای تحت پوشش این اداره کل فعالیت می نمایند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز