ثبت نام افزون بر 82 هزار متقاضی در طرح ملی مسکن سیستان و بلوچستان


ثبت نام افزون بر 82 هزار متقاضی در طرح ملی مسکن سیستان و بلوچستان

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ثبت نام 82 هزار و 100 متقاضی این استان در طرح نهضت ملی مسکن از 28 مهرماه تاکنون خبر داد.

عطاء اله اکبری در گفت وگو با ایسنا افزود: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی تا ۲۹ اسفندماه سالجاری امکان ثبت نام مجردین مرد ۲۳ تا ۴۴ سال و سایر واجدین شرایط در تمامی شهرهای استان بجز زاهدان از طریق سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس اینترنتی ( saman.mrud.ir ) وجود دارد.

وی درخصوص مکان یابی صورت گرفته جهت احداث ساختمان‌های طرح نهضت ملی مسکن، گفت: تمامی زمین‌های در نظر گرفته شده از لحاظ انطباق با طرح جامع و طرح تفصیلی شهر، بررسی و کنترل می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: از آنجایی که طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدن دهک های پایین جامعه، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان را به همراه دارد این اداره کل با اتخاذ تدابیری همچون تامین زمین، تصویب طرح های تفصیلی اراضی مورد نیاز اجرای طرح و همچنین انتخاب پیمانکاران خوشنام سعی دارد این طرح را به بهترین نحو در استان اجرایی نماید.

گفتنی است طرح نهضت ملی مسکن یکی از سیاست‌های کلان دولت در حوزه مسکن است که ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در چهار سال دولت سیزدهم را نوید می‌دهد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی