توکن بیتگرت (Bitgert) چیست و چگونه آن‌را بخریم؟


توکن بیتگرت (Bitgert) چیست و چگونه آن‌را بخریم؟

وقتی در دنیای رمز ارزها جستجو می‌کنیم، بعد از این که کوین‌های معتبر مثل بیت‌کوین، اتریوم و… را پشت سر می‌گذاریم، دنیایی از توکن‌ها و آلت کوین‌های مختلف پیش روی ما ظاهر می‌شوند. در این دنیای بزرگ، اما نمونه‌های خاص و ارزشمندی وجود دارند که شاید در ظاهر و نگاه اولیه این چنین به نظر نرسند، اما به مرور زمان، وضعیت بازار ارزش آن‌ها را بیشتر و بهتر...

وقتی در دنیای رمز ارزها جستجو می‌کنیم، بعد از این که کوین‌های معتبر مثل بیت‌کوین، اتریوم و… را پشت سر می‌گذاریم، دنیایی از توکن‌ها و آلت کوین‌های مختلف پیش روی ما ظاهر می‌شوند.

در این دنیای بزرگ، اما نمونه‌های خاص و ارزشمندی وجود دارند که شاید در ظاهر و نگاه اولیه این چنین به نظر نرسند، اما به مرور زمان، وضعیت بازار ارزش آن‌ها را بیشتر و بهتر مشخص می‌کند. توکن‌هایی که با داشتن پتانسیل‌هایی قوی برای رشد، می‌توانند در ثروتمند کردن صاحبان خود، در آینده‌ای نه چندان دور فوق العاده باشند.

توکن Bitgert یا BRISE

برای اطلاع از شرایط این توکن سری به سایت رسمی‌اش میزنیم. در آنجا این شرکت این‌گونه معرفی شده است.

بیتگرت یک سازمان مهندسی فعال در حوزه کریپتو است که به طور ویژه بر روی محصولات فناوری نوین بلاکچین متمرکز شده و از مهمترین فعالیت‌های آن، بررسی راه حل‌های ممیزی است.

توکن برایس در تلاش است تا با بهره‌گیری و سرمایه گذاری بر روی BUSD بتواند به سرمایه گذاران و خریدارانش سود رسانده و با قراردادهای هوشمندانه اش کمک کند تا رشد قیمت این توکن، منطقی و همیشه صعودی باشد!

در واقع این شرکت می‌گوید که با بهره‌گیری از قراردادهای هوشمند مبتنی بر سیستم خود در کنار بازخرید توکن‌ها، به رشد قیمت برایس کمک کرده و اجازه سقوط غیر منطقی قیمت را نمی‌دهد.

این مجموعه توانسته است پس از عرضه توکن بومی خود، به سرعت 4 نرم افزار خاص و ویژه را نیز عرضه کرده و باعث پیشرفت و رشد قیمت Brise شود.

توکن بیتگرت (Bitgert) چیست و چگونه آن‌را بخریم؟بیت‌گرت

حجم بازار و شرایط برایس

این توکن که بازهم بر روی بستر نام آشنای بایننس یعنی BSC طراحی و توسعه یافته است، هم اکنون با دارا بودن ارزش بازاری در حدود 425 میلیون دلار و حجم بازاری برابر 185 میلیون دلار یکی توکن‌های معتبر بازار کریپتو محسوب می‌شود. رتبه این توکن هم اکنون 3148 است.

همچنین شایان ذکر است که میزان کل واحدهای این توکن برابر 1.000.000.000.000.000 واحد است.

کیف پول‌های بیت‌گرت

با توجه به حجم بازار مناسب و استقبال خوب کاربران از این توکن، اکثر کیف پول‌های معتبر و معروف سرد و گرم بازار، از بیت‌گرت پشتیبانی می‌کنند.

از جمله این کیف پول‌ها می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد:

کیف پول سخت افزاری لجر، کیف پول کوینومی، کیف پول متامسک، کیف پول تراست ولت و کیف پول اتمیک

وبسایت رسمی این توکن در مورد توسعه جهانی بیت گرت نیز می‌گوید که اکو سیستم Bitgert محصولات مرتبط با ارزهای دیجیتال را به طور ساده، سریع، ایمن و با ریسک کم را ارائه داده و مهم‌ترین ویژگی‌اش امن بودن در عین ناشناس ماندن است!

همچنین تیم توسعه این توکن معتقدند که برایس یا بیت گرت نه تنها گزینه خوبی برای خرید، فروش یا حتی هولد کردن به شمار می‌رود که حتی می‌تواند موردی ویژه برای مبادله، سیستم‌های پرداختی و موارد دیگر در آینده‌ای نزدیک باشد.

از کجا Bitgert (BRISE) بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری بیت‌گرت کار بسیار سختی است اما در بین صرافی‌های داخلی، بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید بیت‌گرت را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به اسپوکی شیبا، متاپتز، سیف مون، ددی دوج، بیبی دوج، شیبا فلوکی، فگ، مینی فوتبال، ریوشی، همستر، بیبی کیک، آریوا، بینامون و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از کافه بازار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس