بازیگران فصل چهارم رئالیتی شو جوکر!


بازیگران فصل چهارم رئالیتی شو جوکر!

بازیگران رئالیتی شو برنامه جوکر فصل چهارم در کنار همسرشان از یوسف تیموری تا مهران غفوریان

خلاصه داستان : در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک‌دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این‌جاست که خودشان نباید بخندد. این برنامه با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته‌شده است

مهران غفوریان (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳-تهران) بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او ابتدا فارغ‌التحصیل رشته نقاشی بود، اما با بازی در مجموعه لبخند سوم، به عرصهٔ تلویزیون پیوست. وی سپس از سال ۱۳۸۰ با کارگردانی سری مجموعه‌های سریال زیر آسمان شهر به شهرت بیشتری رسید. از کارهای او می‌توان به فیلم سینمایی‌هایی همچون داش‌آکل و ما همه با هم هستیم و سریال‌هایی همچون در حاشیه و نیسان آبی اشاره کرد.

بازیگران فصل چهارم رئالیتی شو جوکر!

پوریا پورسرخ در تهران متولد شد و فرزند اول خانواده است. او دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می‌باشد. پوریا پورسرخ همزمان با پیشنهاد بازی در سریال تلویزیونی «فرار بزرگ» را پذیرفت و با این کار وارد حرفه بازیگری شد

بازیگران فصل چهارم رئالیتی شو جوکر!

حامد آهنگی (زادهٔ ۱۷ تیر ۱۳۵۸ بندر انزلی) استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینمای ایران است.او در سال ۱۳۷۲ و از سن ۱۴ سالگی وارد گروه‌های نمایشی بندرانزلی شد و چند سال بعد با بازی در نمایش درام به کارگردانی محمدعلی انتظاری جایزه بازیگری تئاتر دانش‌آموزی استان را کسب کرد. در سال ۱۳۸۰ در کنار رضا نظری کار در برنامه جنگ شبانه را آغاز کرد و به عنوان نویسنده و کارگردان، نمایش‌های مختلفی از جمله سفر پرماجرا، کنکور، ماهواره، کلاس درس، داماد تصادفی و منشی قلابی را اجرا کرد.

بازیگران فصل چهارم رئالیتی شو جوکر!

محمدرضا علیمردانی (زادهٔ ۱۱ خرداد ۱۳۵۵) صداپیشه، بازیگر، خواننده، مجری ، استندآپ کمدین و دوبلور ایرانی است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر، نمایش و بازیگری است و به عنوان دوبلور در برخی از انیمیشن‌ها نیز فعالیت داشته‌است.علیمردانی از بدو تولد دچار بیماری ارثی لارنژیت بوده و تا ۱۴ سالگی توان حرف زدن نداشته‌است. خود او در این باره می‌گوید در حالیکه پزشکان از درمان وی ناامید شده بودند، با مطالعه سرگذشت مشابه یک قاری مصری با یک درمان سنتی مصری آشنا می‌شود و بعد از یک ماه سکوت مطلق و تمرینات دیگر،پس از شش ماه،درمان می‌شود

بازیگران فصل چهارم رئالیتی شو جوکر!

مهران رجبی (زاده ۱۲ دی ۱۳۴۰)بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس است.

بازیگران فصل چهارم رئالیتی شو جوکر!

سیامک انصاری، زاده ۱۳۴۷ و به گفته خودش در ویژه برنامه نوروزی ۱۳۹۷ شبکه سه، اصالتی تهرانی دارد. او فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از «دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی» (واحد تهران مرکز) است. پدرش به گفته خود در برنامه اینترنتی ۳۵ تاجر فرش بوده و به کشور آلمان فرش صادر می‌کرده. وی در سال ۱۳۹۰ با طناز هادیان ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۷ از هم جدا شدند. او به علت بازی کردن در سریال‌های کمدی تلویزیونی بیشتر به عنوان کمدین شناخته می‌شود اما در آثار او فیلم‌های سینمایی غیر کمدی نیز دیده می‌شود. او تا به حال در سِمت‌های بازیگری تلوزیون، بازیگری تئاتر، بازیگری سینما، بازیگری شبکه خانگی، مجری‌گری، بازیگری آگهی تلویزیونی، کارگردانی تلویزیون، کارگردانی شبکه خانگی و دستیار کارگردانی در سینما پرداخته‌است.

بازیگران فصل چهارم رئالیتی شو جوکر!

یوسف تیموری (زادهٔ ۶ دی ۱۳۵۷) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با بازی در مجموعه سرزمین سبز آغاز کرد و با ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی طنز مانند سیب خنده و مجید دلبندم به شهرت رسید. تیموری در چند فیلم جدی نیز بازی کرده و موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از اولین دورهٔ جشنواره جام جم شده‌است.

بازیگران فصل چهارم رئالیتی شو جوکر!

یوسف صیادی (متولد ۵ اسفند ۱۳۴۸ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ با ساخت فیلم کوتاه ۸ میلی‌متری و بازی و کارگردانی مجموعهٔ جنگ جوان در سال (۱۳۷۱) و مجموعه پرواز ۵۷ آغاز کرد و با حضور و بازی در مجموعهٔ تلویزیونی طنز و پُرمخاطب ساعت خوش که در سال ۱۳۷۳ از شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید به شهرت رسید.

بازیگران فصل چهارم رئالیتی شو جوکر!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد