تیگو7 پرو با پیشرانه پرقدرت و گیربکس 9 سرعته به بازار می‌آید


کاهش قیمت برخی از محصولات این شرکت هم به دلیل رتبه بندی انرژی و کم مصرف بودن محصولات صورت گرفت که خودروی تیگو7 فعلی یکی از این محصولات بود.

شرکت مدیران خودرو بنا دارد تا به زودی دومین محصول برند فونیکس خود را با نام تیگو7 پرو به بازار عرضه کند.

به گزارش عصر ایران در سالهای اخیر این شرکت توجه ویژه ای روی پیشرانه های خود معطوف کرده تا خودروهایی با عملکرد بهینه را وارد بازار نماید.

کاهش قیمت برخی از محصولات این شرکت هم به دلیل رتبه بندی انرژی و کم مصرف بودن محصولات صورت گرفت که خودروی تیگو7 فعلی یکی از این محصولات بود.

حال تیگو7 پرو به عنوان دومین فرزند خانواده فونیکس با ارتقاء بهره‌وری و توانمندی موتور 1.5 لیتری توربو با طراحی شرکت AVL به بازار عرضه میشود که توان خروجی آن به 156 اسب بخار و گشتاور آن نیز به 230 نیوتن متر افزایش داشته است.

اما گیربکس این خودرو از نوع 9 سرعته CVT است که آزمایش خود را بر روی خودروی آریزو6 به خوبی نشان داد و طیف دیگری از محصولات مدیران خودرو نیز از این گیربکس موفق استفاده خواهند کرد گرچه این گیربکس نیز برای استفاده در تیگو7 پرو ارتقاء داده شده است.

تیگو7 پرو یکی از خودروهای پر فروش شرکت چری در بازارهای صادراتی بوده که در بسیاری از بازارها توانسته همپای رقبای مطرحی چون هیوندای توسان و کیا اسپورتیج رقابت نماید و سهم مناسبی از بازار را از آن خود نماید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس