سپاه همه هویت خود را از مردم می داند


سپاه همه هویت خود را از مردم می داند

قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: سپاه همه هویت خود را از مردم می داند و امروز هیچ مسوولی در جمهوری اسلامی حق ندارد برای خدمت به مردم منت بگذارد.

به گزارش ایرنا، سردار رستمعلی رفیعی آتانی روز دوشنبه در مراسم بسیج آبرسانی و کلنگ زنی پروژه های آب آشامیدنی روستاهای استان قزوین که به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد افزود : مردم با عظمت ایران بدون هیچ نگاه حزبی و سیاسی قابل تکریم هستند و سپاه برای همه مردم جان خود را فدا می کند.

وی به حضور مردم در صحنه های مختلف اشاره کرد و یادآورشد: مردم در روزهای تنگدستی، امام و انقلاب را یاری کردند، در روزی که همه دشمنان برعلیه امام راحل و انقلاب بودند مردم آماده دفاع شدند و بعد از جنگ هر کجا گره ای وجود داشت مردم حضور داشتند و حتی در بسیاری از مواقع مردم از مسوولین جلوتر بودند و مصداق این موضوع در ماجرای انتقام شهید سلیمانی بود که مردم برای انتقام، جلوتر از مسوولان بودند و هنوز از این انتقام قانع نشدند و قطعا ماجرای انتقام ادامه دارد.

سردار آتانی گفت : امروز هیچ مسوولی در جمهوری اسلامی حق ندارد برای خدمت به مردم منت بگذارد، مردم با عظمت ایران بدون هیچ نگاه حزبی و سیاسی قابل تکریم هستند و سپاه برای همه مردم جان خود را فدا می کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به اجرای طرح های مشارکتی اشاره کرد و گفت : پروژه های مشارکتی را باهم شروع و با هم به اتمام می رسانیم و اگر بین راه کسی به هر دلیل نتوانست ادامه دهد، دستگاه های همراه ادامه دهنده مسیر باشند.

وی افزود : امروز مشکلات کشور را می شناسیم و لازم است با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با عزم راسخ برای حل آنها اقدام کنیم.

سردار آتانی گفت : توقع ما این است که مسوولان به مردم قول دهند که هر پروژه ای را با مشارکت سپاه و دستگاه های دیگر انجام می دهند، وقتی کلنگ زنی انجام می گیرد تا انتهای کار حضور فعال داشته و پای کار باشند و پروژه ها را در کمتر از موعد مقرر به اتمام برسانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس