معاون وزیر ورزش: 288 پروژه ورزشی کشور بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است


معاون وزیر ورزش: 288 پروژه ورزشی کشور بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

نوشهر - ایرنا - معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان از وجود 288 پروژه ورزشی بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی در کشور خبر داد و گفت که این پروژه‌ها سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌ رسد.

به گزارش ایرنا ، بنیامین شکوه فر روز دوشنبه در مراسم افتتاح فاز نخست ورزشگاه پنج هزار نفری شهرستان چالوس مجموع پروژه های نیمه تمام ورزشی کشور را چهار هزار و ۲۰۰ مورد اعلام کرد.

وی اولویت راه اندازی پروژه ها را پیشرفت فیزیکی بیشتر اعلام کرد و اظهار داشت : با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته تلاش داریم تا تمامی ۲۸۸ پروژه بالای ۸۰ درصد در سراسر کشور تا پایان سال آینده با کمک دولت به بهره بردرای برسد.

معاون وزیر وزرش سیاست دولت سیزدهم را توجه جدی به رشد استعدادهای ورزشی در تمامی نقاط کشور برشمرد و تصریح کرد: مهم ترین نگاه دولت در ارائه خدمات به مردم، رعایت عدالت اجتماعی است و امروز شاهد هستیم که در نقاط دورافتاده کشور پروژه های که مدت طولانی راکد بودند در حال تکمیل و راه اندازی است.

شکوه فر همچنین از سفر رییس جمهور به مازندران در آینده نزدیک خبر داد و گفت : در استان مازندران نیز به برکت این سفر منابع خوبی برای اتمام پروژه های نیمه تمام استان اختصاص خواهد یافت تا بتوانیم تعداد زیادی از این پروژه های هر چه زودتر در سال آینده به بهره برداری برسد.

وی از افزایش حداقل ۱۰ درصدی بودجه سنواتی ورزش در لایحه ارائه شده به مجلس خبر داد و افزود: امسال فاز یک ورزشگاه پنج هزار نفری چالوس افتتاح شد و بقیه نیز هرچه زودتر با اختصاص اعتبار افتتاح خواهد شد و مشکلات این پروژه نیز با پی گیری های که در حال انجام است به مرور رفع می شود.

مدیرکل ورزش‌وجوانان مازندران نیز در این مراسم گفت: استان مازندران با ۱.۳ متر مربع سرانه ورزشی جزو پنج استان برتر کشور محسوب می شود ولی با توجه به ۱۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و علی رغم تلاش ها موثری که در دهه های گذشته برای افزایش این میزان صورت گرفته این مقدار فعلی جوابگوی نیازهای ورزشی مازندران نیست.

حسن رنگرز به شتاب تکمیل پروژه های نیمه تمام در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود : در حال حاضر ۸۲ پروژه ورزشی نیمه تمام در مازندران وجود دارد که با عنایت به سفر رئیس جمهور به استان در آینده نزدیک شاهد اختصاص اعتبارات خوبی خواهیم بود تا براساس آن در سال آینده حدود ۳۰ پروژه ورزشی تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی به افتتاح فاز نخست ورزشگاه پنج هزار نفری شهرستان چالوس اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه یکی از مهم ترین زیرساخت ورزشی برای ظهور و بروز استعداد فراوران شهرستان چالوس محسوب می شود که تاکنون ۵۰ میلیارد تومان در بازه ۱۰ سال اخیر برای آن هزینه شده است و با پی گیری های صورت گرفته سعی برآن داریم تا تابستان به صورت کامل افتتاح شود.

فاز نخست ورزشگاه پنج هزارنفری شهرستان چالوس امروز با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومانی شامل زمین چمن مصنوعی و متعلقات ، فضای فعالیت های پزشکی و داوران ، واحد اداری ، سکوی صندلی برای تماشاچیان ، جایگاه وی آی پی، جایگاه خبرنگاران، رختکن تیم مهمان و میزبان، اتاق ماساژ ، سیستم سرمایش و گرمایش، چهار دکل نور افکن و ۲۰ دوش و چشمه سرویس بهداشتی به بهره برداری رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی