رییس هیات ورزشهای نابینایان گیلان در سمت خود ابقا شد


رییس هیات ورزشهای نابینایان گیلان در سمت خود ابقا شد

رشت - ایرنا - مسعود کارگر به عنوان رییس هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان گیلان انتخاب و در سمت خود ابقا شد.

به گزارش ایرنا، انتخابات ریایست هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان گیلان که روز دوشنبه با حضور محمد مظلومی رییس فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان، با شیوه نامه جدید وزارت ورزش در رشت برگزار شد، مسعود کارگر برای سومین دوره متوالی در این سمت ابقا شد.

مسعود کارگر در جریان این انتخابات، ۱۵ رای از ۲۴ آرای ماخوذه را کسب کرد، همچنین بابک بهاری دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان گیلان هفت رای کسب کرد و ۲ نفر از اعضای این مجمع نیز، رای ممتنع دادند.

همچنین زهرا رمضانی با کسب ۲۲ رای به‌عنوان نایب رئیس ، رحمان امیری با کسب ۲۰ رای به عنوان کارشناس خبره، خدیجه پرستار با کسب ۲۰ رای به‌عنوان خزانه‌دار، علی نعمت‌دوست با کسب ۱۸ رای و شهرزاد نوزادصدیق با کسب ۱۹ رای به عنوان عضو هیات رییسه هیات ورزشهای نابینایان و کم‌بینایان گیلان انتخاب شدند.

حمایت از هیاتهای ورزشی، اما در کار آنان دخالت نه

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان نیز در جریان این انتخابات اظهار داشت: مهمترین رویکرد این اداره حمایت از هیاتهای ورزشی همانند هیات نابینایان است و در این راستا نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

جهانبخش آرمان افزود: ما با هیاتهای ورزشی تعامل، همفکری و هم افزایی خواهیم داشت اما در کار آنان دخالت نمی‌کنیم در بخش استفاده از اماکن ورزشی تخصصی نیز، اولویت اول ما هیاتهای ورزشی در استان هستند تا از این اماکن بهره ببرند.

وی ادامه داد: همه هیاتها باید از اماکن ورزشی که در اختیار اداره ورزش است ، استفاده کنند و اماکن مازاد نیر با قرار گرفتن در مناقصه ، در اختیار بخش خصوصی قرار خواهد گرفت تا بتوانیم با این امر، به هیات های ورزشی کمک کنیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: با این وجود تمام سعی مسئولان اداره ورزش و جوان گیلان، همکاری و تعامل با هیاتهای ورزشی است چون هیاتهای ورزشی موتور محرک ورزش قهرمانی هستند و باید تحت حمایت بیشتری قرار گیرند.

در شیوه نامه جدید وزارت ورزش و جوانان برای انتخابات هیات‌های ورزشی استانها، ۱۹ عضو مجامع به ۳۰ عضو افزایش یافت و همچنین اعضای مجمع باید به نفرات پیشنهادی رئیس هیات جدید برای معرفی اعضای هیت رئیسه نیز، رای دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی