تریلر فیلم ترسناک Nope را تماشا کنید؛ بازگشت پادشاه سبک وحشت


تریلر فیلم ترسناک Nope را تماشا کنید؛ بازگشت پادشاه سبک وحشت

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) روز گذشته در جریان مسابقات سالانه سوپر بول، کمپانی یونیورسال پیکچرز اولین تریلر فیلم ترسناک Nope به کارگردانی جردن پیل را منتشر کرد. بالاخره اولین تریلر فیلم ترسناک Nope منتشر گردید. این فیلم جدیدترین اثر جردن پیل، کارگردان نام آشنای ژانر وحشت ّبوده که سابقه کارگردانی فیلم‌های تحسین شده‌ای همچون فیلم Get Out را...

روز گذشته در جریان مسابقات سالانه سوپر بول، کمپانی یونیورسال پیکچرز اولین تریلر فیلم ترسناک Nope به کارگردانی جردن پیل را منتشر کرد.

بالاخره اولین تریلر فیلم ترسناک Nope منتشر گردید. این فیلم جدیدترین اثر جردن پیل، کارگردان نام آشنای ژانر وحشت ّبوده که سابقه کارگردانی فیلم‌های تحسین شده‌ای همچون فیلم Get Out را در کارنامه هنری خود دارد. این تریلر روز گذشته قبل از مسابقه اصلی سوپر بول منتشر شد و توانست به خوبی حس و حال ترسناک بودن را به بیننده منتقل کند، اما با این حال جدای از چند نکته ریز، این تریلر به طور کلی داستان اصلی فیلم را همچنان محفوظ باقی نگه داشته است.

فیلم ترسناک Nope با هنرنمایی دنیل کالویا، بازیگر فیلم Get Out، و کیکه پالمر، بازیگر فیلم Hustlers، همراه است. این دو نقش دو مربی حیوانات در هالیوود را ایفا خواهند کرد که در مزرعه آن‌ها اتفاق عجیبی رخ می‌دهد. دیگر بازیگر برجسته این فیلم نیز استیون ین بوده که هنرنمایی وی را در سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) به خاطر داریم.

در تمام دقایق تریلر منتشر شده، حال و هوای فیلم‌ برخورد نزدیک از نوع سوم (Close Encounters of the Third Kind) محصول سال 1977 به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و فیلم نشانه‌ها (Signs) محصول سال 2002 به کارگردانی ام. نایت شیامالان وجود دارد؛ اما با شناختی که از جردن پیل داریم، این فیلم ممکن است در پایان هیچ ربطی به تهاجم بیگانگان نداشته باشد.

تریلر فیلم ترسناک Nope را به صورت کامل در زیر تماشا کنید:

پس از فیلم‌ Get Out محصول سال 2017 و فیلم Us محصول سال 2019، فیلم ترسناک Nope سومین فیلمی بوده که با کارگردانی جردن پیل همراه است. وی علاوه بر کارگردانی فیلم مسئولیت نویسندگی و تهیه کنندگی فیلم را نیز برعهده داشته است.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کمپانی یونیورسال پیکچرز قرار است فیلم Nope را در تاریخ 22 جولای 2022 (31 تیر 1401) روی پرده‌های سینما اکران کند.

منبعPolygon

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا