وضعیت سفرهای نوروزی به بوشهر مشخص نیست


وضعیت سفرهای نوروزی به بوشهر مشخص نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: هنوز تصمیمی برای سفرهای نوروزی در این استان اتخاذ نشده است و باید منتظر روزهای آینده ماند و دید وضعیت کرونا چطور خواهد بود.

محمد تقی ایرانی صبح دوشنبه در گفت‌وگو با ایسنا بابیان اینکه عادی انگاری در کرونا صورت نگیرد، اظهار کرد: در شرایط حساس کنونی نیاز است که همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی به‌طور کامل رعایت شود تا چرخ زندگی مردم به راحتی بچرخد.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در حوزه واکسیناسیون پیشرفت‌های خوبی داشته است، اضافه کرد: اکنون بالای ۸۵ درصد از مردم این استان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه مردم اگر می‌خواهند بستری برای برگشت به زندگی عادی فراهم شود واکسیناسیون را جدی بگیرند، افزود: مراکز واکسیناسیون در همه ۲۰ شهر استان بوشهر فعال هستند.

ایرانی با اشاره به اینکه اکنون پنج شهرستان استان بوشهر در وضعیت قرمز کرونا، سه شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند، بیان کرد: محدودیت‌ها بر اساس رنگ بندی اعمال می‌شوند.

وی با بیان اینکه ستاد ملی کرونا هنوز تصمیمی در رابطه با سفرهای نوروزی نگرفته است، خاطر نشان کرد: در استان بوشهر نیز هنوز تصمیمی برای سفرهای نوروزی اتخاذ نشده است و باید منتظر روزهای آینده ماند و دید وضعیت کرونا چطور خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: از آنجا که استان بوشهر گردشگر پذیر و در طول دو سال گذشته آسیب‌های زیادی را از این حوزه متحمل شده است؛ بنا بر این است که اگر دستورالعمل‌ها رعایت شود تعطیلی اعمال نشود.

وی ابراز امیدواری کرد که شرایط کرونا به شکلی پیش رود که بنادر استان بوشهر به ویژه گناوه، دیلم، عسلویه و نخل تقی محل رجوع و سفر هم وطنان در نوروز پیش رو باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس