شکرآب شدن رابطه رونالدو و سرمربی منچستریونایتد


شکرآب شدن رابطه رونالدو و سرمربی منچستریونایتد

آ.اس اسپانیا مدعی شده که رابطه رونالدو با رانگنیک شکرآب شده و سرمربی آلمانی حمایت فوق ستاره پرتغالی را پشت سر خودش دیگر نمی‌بیند.

جو سنگینی بر رختکن منچستریونایتد حاکم است. آنها در 3 بازی گذشته، بازی برده را با تساوی و شکست به اتمام رسانده‌اند و نمی‌توانند با اندیشه‌های رانگنیک به برد دست یابند.

در ادامه این روند، آ.اس اسپانیا مدعی شده که رابطه رونالدو با رانگنیک شکرآب شده و سرمربی آلمانی حمایت فوق ستاره پرتغالی را پشت سر خودش دیگر نمی‌بیند. نشریه اسپانیایی اظهار کرد که رونالدو باور دارد که رانگنیک در سطح مربیگری منچستریونایتد نیست.

اسکولز نیز پس از تساوی دوباره منچستریونایتد مدعی شد که رانگنیک بیشتر به مدیر ورزشی شباهت دارد تا یک مربی و از او به خاطر تاکتیک متفاوت در تیم یونایتد انتقاد کرد.

شکرآب شدن رابطه رونالدو و سرمربی منچستریونایتد

رانگنیک یکی از مربیان صاحب سبک فوتبال آلمان است که مربیان فوق العاده‌ای به دنیای فوتبال معرفی کرده و اندیشه‌ای روشن به نام «گگن پرسینگ» دارد. او بارها اعلام کرده که مفهوم فوتبال را در چیزی که یورگن کلوپ ارائه می‌کند، قبول دارد.

رانگنیک تا پایان فصل سرمربی یونایتد خواهد بود و سپس مدیریت ورزشی باشگاه را برعهده خواهد گرفت.

رسانه‌ها معتقدند که پوچتینو با پیشی از اریک تن هاگ سرمربی بعدی شیاطین سرخ خواهد بود ولی نکته اینجاست که آیا یونایتد در این فصل با هدایت رانگنیک می‌تواند راهی لیگ قهرمانان اروپا شود یا خیر.

منچستریونایتد اکنون در رده پنجم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته