فاواجم فراتر از یک فن آوری


فاواجم فراتر از یک فن آوری

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) شرکت داده پردازان فن آوری اطلاعات و ارتباط جم با نام تجاری ” فاواجم” توانسته است با استفاده از نیروهای جوان، کارآمد و با تجربه سهم به‌سزائی در ارائه خدمات در حوزه شبکه، امنیت و فن آوری اطلاعات در سطح سازمان‌های بزرگ دولتی و خصوصی را به خود اختصاص دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت فاواجم،... نوشته فاواجم فراتر از...

شرکت داده پردازان فن آوری اطلاعات و ارتباط جم با نام تجاری ” فاواجم” توانسته است با استفاده از نیروهای جوان، کارآمد و با تجربه سهم به‌سزائی در ارائه خدمات در حوزه شبکه، امنیت و فن آوری اطلاعات در سطح سازمان‌های بزرگ دولتی و خصوصی را به خود اختصاص دهد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت فاواجم، داشتن تیم زبده، متخصص و متعهد که همگی دارای تحصیلات عالیه در حوزه‌های مختلف و فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های معتبر و صاحب نام کشور، می‌باشد.

شرکت فاواجم فعالیت خود را در زمینه‌های مختلف به شرح ذیل آغاز نموده است.

طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتریامنیت شبکه در سطوح مختلفطراحی دیتا سنترهاارائه خدمات شبکه های ذخیره سازی اطلاعات مانند : قطعات سرور hpمشاوره و آموزش در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

شرکت فاواجم، با داشتن مجوزهای رسمی در حوزه شبکه و امنیت شبکه به شرح ذیل فعالیت می‌نماید.

دارای رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیکدارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهراندارای پروانه فعالیت در حوزه خدمات فنی افتادارای پروانه کسب از اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازیدارای گواهی عضویت از انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتیدارای عضویت حقوقی از انجمن انفورماتیک ایران

خدمات شرکت فاواجم در حوزه امنیت شبکه در سطوح مختلف بوده که در ادامه به بررسی یکی از خدمات شرکت فاواجم در حوزه امنیت شبکه می‌پردازیم:

ابتدا می‌بایست اطلاعات جامعی را در زمینه امنیت شبکه به دست آوریم و این که امنیت شبکه و یا Network Security چیست؟

تمامی مقررات و سیاست‌ها در شبکه توسط مدیر شبکه پیاده‌سازی و اعمال می‌گردد. در واقع مدیر شبکه جهت جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی و نیز جلوگیری از ورود غیر مجاز و ایجاد برخی محدودیت‌ها در شبکه‌های کامپیوتری و منابعی که قابلیت دسترسی در شبکه را دارد، برخی مقررات را در شبکه اعمال می‌نماید.

فاواجم فراتر از یک فن آوریفاواجم فراتر از یک فن آوری

مدیر تنها نام کاربری و کلمه عبور و یا برخی اطلاعات را در اختیار کاربر مورد نظر قرار می‌دهد در این صورت است که کاربر می‌تواند تنها به اطلاعاتی دسترسی داشته باشد که توسط مدیر شبکه مجوز لازم داده شده است.

در تمام شبکه‌های دولتی و یا خصوصی می‌بایست از امنیت شبکه جهت انجام معاملات و ارتباطات میان سیستم‌ها استفاده گردد، لازم به ذکر است که امنیت در هر شبکه‌ای لازم می‌باشد خواه شبکه خصوصی باشد مانند یک شرکت کوچک و خواه امنیت شبکه در سازمان و ارگان دولتی و یا بزرگتری اجرا شده باشد. از جمله ساده‌ترین راه‌های حفاظت از یک منبع اطلاعاتی و بالا بردن امنیت در شبکه، اختصاص دادن یک نام و کلمه عبور به آن می‌باشد.

به علت عدم آشنایی کاربران یک شبکه که در یک سازمان و یا یک شرکت فعالیت می‌نمایند به خصوص عدم آشنایی با سخت افزار برتر مانند : خرید سرور HP ، فروش هارد سرور، این امکان را برای نفوذ گران فراهم می‌نماید تا به راحتی وارد یک شبکه شوند و تمام عملیات خرابکاری خود را با دسترسی به اطلاعات محرمانه انجام دهند، بنابراین اعمال امنیت در شبکه از راه‌اندازی آن بسیار واجب‌تر و ضروری‌تر می‌باشد.

در واقع با استفاده از امنیت شبکه می‌توان از مرزهای یک سازمان جهت جلوگیری از نفوذ هکرها به آن جلوگیری نمود.

جهت هرگونه مشاوره در زمینه امنیت شبکه در سطوح مختلف می‌توانید با کارشناسان شرکت فاواجم تماس حاصل نمائید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403