باد، باران و برف در پیش‌بینی آب و هوای تهران


باد، باران و برف در پیش‌بینی آب و هوای تهران

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز و فردا (25 و 26 بهمن ماه) آسمان استان صاف تا قسمتی ابری به همراه وزش باد خواهد بود و در مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات غبار محلی مورد انتظار است.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از بعدازظهر امروز (۲۵ بهمن‌ماه) در پاره‌ای از نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید مورد انتظار است.

در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ( ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه) با نفوذ سامانه بارشی افزایش ابرناکی و در بعضی ساعات در نیمه جنوبی استان، بارش پراکنده، در بخش‌های مرکزی استان بارش خفیف باران، در بخش های شمالی بارش باران و برف و در ارتفاعات مه و بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

در روز جمعه (۲۹ بهمن ماه) آسمان استان کمی ابری تا نیمه ابری و در مناطق پرتردد شهری همراه با افزایش تدریجی غبار محلی مورد انتظار خواهد بود همچنین از روز چهارشنبه (۲۷ بهمن ماه) تا صبح جمعه ( ۲۹ بهمن ماه) کاهش نسبی دما قابل انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌ فیروزکوه (امین آباد) با دمای ۹- درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین آسمان تهران فردا (۲۶ بهمن‌ماه) صاف در بعضی ساعات همراه با غبار محلی با بیشترین و کمترین دمای ۱۳ و ۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین چهارشنبه (۲۷بهمن‌ماه) آسمان تهران نیمه ابری گاهی ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد و بعضی ساعت‌ها غبار محلی خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۱ و ۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

۲۳۵۲۳۳

کد خبر 1603063

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش