موفقیت فیلم سینمایی ترکیه ای تاکتیک های عشق!


موفقیت فیلم سینمایی ترکیه ای تاکتیک های عشق!

فیلم سینمایی تاکتیک های عشق با بازی شوکرو اوزییلدیز و دمت اوزدمیر

فیلم سینمایی تاکتیک های عشق با بازی شوکرو اوزییلدیز و دمت اوزدمیر بعد از سه روز از اکرانش رتبه پنجم فیلم برتر نتفلیکس جهانی رو کسب کرد و در شصت کشور جزو ۱۰ فیلم برتر شد

موفقیت فیلم سینمایی ترکیه ای تاکتیک های عشق!

خلاصه داستان : سرِ این که یکی کشته مرده ی شما بشه، با کسی شرط میبندین؟ یک پسر چشم چرون که تو کار تبلیغاته سعی میکنه با تاکتیک های غیرمتعارف، دختری با اعتماد به نفس بالا که وبلاگ نویس هست رو عاشق خودش کنه و…

موفقیت فیلم سینمایی ترکیه ای تاکتیک های عشق!

بیوگرافی شوکرو اوزییلدیز Şükrü Özyıldız

شکرو اوزییلدیز Şükrü Özyıldız در 18 فوریه 1988 در ازمیر، ترکیه متولد شد. مادرش یونانی تبار و پدرش اهل منطقه دریای سیاه ترکیه است. او در نه سالگی مادر خود را از دست می دهد. یک خواهر به نام Burcuبورجو دارد.پدرش فروشگاه مبلمان داشت اما بعد از مدتی ورشکسته شد و مجبور شد ترکیه را ترک کند. شوکرو و خواهرش در کودکی به خاطر اینکه مادرشان را از دست داده بودند و پدرشان هم در کنارشان نبود زندگی بسیار سختی را تجربه کردند.

موفقیت فیلم سینمایی ترکیه ای تاکتیک های عشق!

او پس از اتمام تحصیلات خود از مقطع دبیرستان در ازمیر موفق به قبولی در دانشگاه فنی حرفه ایی استانبول در رشته ی مهندسی ناوبری شد. اما در همان سال اول درس را رها کرد بعد از آن او دوباره در امتخانات شرکت کرد و این بار در رشته ی مدیریت بازرگانی در دانشگاه اژه Ege قبول شد. در دوران تحصیل در برنامه اراسموس Erasmus شرکت کرد و به پرتغال رفت.شوکرو از زمان کودکی علاقه زیادی به ورزش های رزمی داشت و در مبارزات مشت زنی در قفس که در کشور پرتغال برگذار می شد شرکت می کرد و پس از مدتی از این کار دست کشید او بعدا گفته که فشار بیش از اندازه که در این مبارزات تحمل می کرده باعث می شده که احساس مچاله شدن به او دست دهد.

موفقیت فیلم سینمایی ترکیه ای تاکتیک های عشق!

زندگی شخصی :

در حال حاضر مجرد می باشد شوکرو اوزیبلدیز به مدت دو سال با رابیا یامان (مدل ترک) در رابطه بود قصد داشت با او ازدواج کند اما بعد از مدتی از هم جدا شدند و علت جدایی را هم کار بسیار زیاد شوکرو اعلام شده از طرف رابیا

موفقیت فیلم سینمایی ترکیه ای تاکتیک های عشق!

در زندگی نامه دمت اوزدمیر بازیگر ترکی آمده است وی در منطقه قوجاایلی ترکیه از پدر و مادر مهاجر بلغارستانی متولد شد. وی کوچک ترین فرزند خانواده است و یک برادر به نام ولکان و یک خواهر به نام دریا دارد و پدر و مادر او در کودکی از هم جدا شده‌اند.زندگینامه دمت اوزدمیر بازیگر ترکی پس از جدایی خانواده‌اش تغییر میکند ،بازیگر نقش صنم در پرنده سحرخیز همراه با مادرش آیشن شنر در ۷ سالگی به استانبول نقل مکان کرد و ارتباطش با پدرش قطع شد.

موفقیت فیلم سینمایی ترکیه ای تاکتیک های عشق!

از نکات جالب بیوگرافی دمت اوزدمیر این است که دمت از همان دوران نوجوانی علاقه زیادی به رقص داشت و توانست خیلی زود در این حرفه پرطرفدار، استعدادش را به نمایش بگذارد و تبدیل به یکی از رقصنده‌های مخصوص “بنگو اردن” خواننده مشهور ترک شود.

حاشیه های سریال پرنده سحرخیز

در سال ۲۰۱۹، هم‌زمان با ساخت سریال پرنده سحرخیز شایعاتی مبنی بر روابط عاشقانه دمت اوزدمیر و جان یامان به گوش می‌رسید هرچند که آن‌ها این قضیه را انکار می‌کردند.جان یامان متولد 17 آبان 1368 در ترکیه، بازیگر است.در بیوگرافی جان یامان از بازیگران ترکیه میخوانیم فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه یدی تپه ترکیه می باشد، او در کنار بازیگری یک ورزشکار حرفه ای می باشد و می گوید خودم را با هیچکس مقایسه نمی کنم. وی برای سریال‌هایی نظیر آقای اشتباه، ماه کامل ، دلدادگی و …. شهرت فراوانی کسب کرد.وقتی دوبرام اوزلریچ روزنامه نگار ترکیه‌ای فاش کرد که آن دو حتی در طول فیلمبرداری سریال نیز باهم رابطه داشتند، هواداران آن‌ها را شوکه کرد.این روزنامه نگار حتی اظهار داشت این دو بازیگر تا مرز ازدواج هم پیش رفتند تا اینکه یامان به اوزدمیر خیانت کرد و همین امر دمت اوزدمیر را از ازدواج با وی پشیمان کرد.

موفقیت فیلم سینمایی ترکیه ای تاکتیک های عشق!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان