سیدجلال به دنبال رکورد کاپیتان استقلال+ عکس


سیدجلال به دنبال رکورد کاپیتان استقلال+ عکس

کاپیتان پرسپولیس در آستانه شکستن رکورد مسن ترین گلزن تاریخ لیگ برتر قرار دارد.

سهراب بختیاری‌زاده آخرین چهل ساله فوتبال ایران است که موفق شد در لیگ حرفه‌ای دروازه تیمی را باز کند. او 5 مهر 1392 در دیدار مقابل صبای قم با پیراهن استقلال خوزستان گلزنی کرد تا 16 روز پس از تولد چهل سالگی، تیمش را به سه امتیازی حساس برساند و خودش هم مسن ترین گلزن لیگ برتر لقب بگیرد.

حالا کاپیتان پرسپولیس در حالی که روز 13 بهمن شمع چهل سالگی را فوت کرد، پس از شکست در سوپرجام و نیمکت نشینی مقابل نساجی، به استقبال اولین بازی لیگ برتری در دهه پنجم زندگی می‌رود. حسینی که در رقابت با چهار مدافع مرکزی سرخپوشان، یکی از اولویت‌های یحیی گل‌محمدی برای خط دفاعی محسوب می‌شود، فرصت این را خواهد داشت تا به زودی رکورد سهراب بختیاری زاده را بشکند.

سیدجلال حسینی در صورتی که دروازه آلومینیوم اراک را باز کند، با فاصله یک روز کمتر نسبت به بختیاری‌زاده، جایگاه خود در رتبه دوم مسن ترین گلزن تاریخ لیگ برتر را تثبیت خواهد کرد اما هر گلی که پس از این بازی بزند، او را در فوتبال حرفه‌ای ایران جاودانه می‌کند.

سیدجلال به دنبال رکورد کاپیتان استقلال+ عکس

به عبارتی اگر بازی پرسپولیس- آلومینیوم تنها یک روز دیرتر برگزار می‌شد، سیدجلال می‌توانست با گلزنی مقابل حریف اراکی، به این عنوان جالب دست پیدا کند.

نکته جالب اینکه حسینی فصل گذشته در لیگ برتر 4 گل برای پرسپولیس زده بود اما این فصل هنوز نتوانسته دروازه حریفان را باز کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه