قیمت، مشخصات و تصاویر گلکسی A23 گوشی اقتصادی جدید سامسونگ لو رفت


قیمت، مشخصات و تصاویر گلکسی A23 گوشی اقتصادی جدید سامسونگ لو رفت

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) ظاهرا باید منتظر دیدار گوشی گلکسی ای 23 – Galaxy A23 با ظاهری مشابه گلکسی ای 53 باشیم. این شما و این تصاویر گلکسی A23 سامسونگ! افشاگر سرشناس، استیو همرستافر (OnLeaks) در همکاری با XDA-Developers، تصاویر سامسونگ گلکسی A23 را منتشر کرد. این رندرها، طراحی بهبودیافته گوشی را در قیاس با نسل قبلی نشان می‌دهند؛...

ظاهرا باید منتظر دیدار گوشی گلکسی ای 23 – Galaxy A23 با ظاهری مشابه گلکسی ای 53 باشیم. این شما و این تصاویر گلکسی A23 سامسونگ!

افشاگر سرشناس، استیو همرستافر (OnLeaks) در همکاری با XDA-Developers، تصاویر سامسونگ گلکسی A23 را منتشر کرد. این رندرها، طراحی بهبودیافته گوشی را در قیاس با نسل قبلی نشان می‌دهند؛ به ویژه پنل عقب که یادآور تصاویر گلکسی A53 است.

به نظر می‌رسد این گوشی دارای چهار دوربین عقب است؛ یکی بیشتر از گلکسی ای 22 سامسونگ. در جلو نیز صفحه نمایش مسطح آن جلب توجه می‌کند که برای میزبانی از دوربین سلفی، یک ناچ قطره‌ای دارد. خبر خوب اینکه جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم در گوشی حفظ شده و محل قرارگیری آن، لبه پایینی در کنار اسپیکر و درگاه USB-C است.

قیمت، مشخصات و تصاویر گلکسی A23 گوشی اقتصادی جدید سامسونگ لو رفتقیمت، مشخصات و تصاویر گلکسی A23 گوشی اقتصادی جدید سامسونگ لو رفت قیمت، مشخصات و تصاویر گلکسی A23 گوشی اقتصادی جدید سامسونگ لو رفتقیمت، مشخصات و تصاویر گلکسی A23 گوشی اقتصادی جدید سامسونگ لو رفت

این افشاگری علاوه بر تصاویر گلکسی A23، اطلاعاتی از ابعاد دستگاه نیز به ما می‌دهد. بر این اساس، با یک گوشی 165.4 در 77 در 8.55 میلی‌متری روبه‌رو هستیم؛ البته اگر برآمدگی دوربین را لحاظ کنیم، ضخامت آن به 10.3 میلی‌متر می‌رسد.

صفحه نمایش گوشی، 6.6 اینچی توصیف شده است؛ آن هم در حالی که گلکسی A22 نمایشگر 6.4 اینچی دارد. درباره رزولوشن و نرخ نوسازی صفحه نمایش، هنوز اطلاعاتی موجود نیست؛ اما تعجب نمی‌کنیم اگر مانند مدل A22، یک پنل اچ‌دی پلاس با نرخ رفرش 90 هرتز باشد.

چیز دیگری که به گلکسی ای 23 نسبت داده شده ولی در نسل قبلی غایب بود، حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای است. به جای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی هم، صحبت از یک سنسور ارتقایافته 50 مگاپیکسلی، ساخت شرکت SK Hynix است. سایر اجزای ماژول چهارگانه آن را احتمالا دوربین‌های فوق عریض 5 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهند داد.

قیمت، مشخصات و تصاویر گلکسی A23 گوشی اقتصادی جدید سامسونگ لو رفتقیمت، مشخصات و تصاویر گلکسی A23 گوشی اقتصادی جدید سامسونگ لو رفت قیمت، مشخصات و تصاویر گلکسی A23 گوشی اقتصادی جدید سامسونگ لو رفتقیمت، مشخصات و تصاویر گلکسی A23 گوشی اقتصادی جدید سامسونگ لو رفت قیمت، مشخصات و تصاویر گلکسی A23 گوشی اقتصادی جدید سامسونگ لو رفتقیمت، مشخصات و تصاویر گلکسی A23 گوشی اقتصادی جدید سامسونگ لو رفت

سال گذشته میلادی، گلکسی ای 22 فروش چندین میلیونی را در سطح دنیا تجربه کرد. نسخه 5G آن هم عرضه شد؛ پس تکرار همین سناریو برای گلکسی ای 23 دور از ذهن نیست. البته شاید نسخه 5G این گوشی، دو ماه دیرتر از نسخه 4G در اواخر بهار عرضه شود.

انتظار می‌رود یکی از نسخه‌های این گوشی اقتصادی سامسونگ با تراشه دایمنسیتی 700 مدیاتک، ترکیب حافظه 6+128 گیگابایتی، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 18 وات از راه برسد. قیمتی در حدود 215 پوند هم برای آن پیش‌بینی می‌شود.

منبع :phonearena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟