دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد بسته‌های مقابله با ویروس کرونا را تدوین کند


دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد بسته‌های مقابله با ویروس کرونا را تدوین کند

شهرکرد_ ایرنا_ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع سویه اُمیکرون ویروس کرونا گفت: دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد بسته‌ها و راهکارهای کارشناسی، تخصصی و عملیاتی برای مقابله با ویروس کرونا را تدوین و ارائه کند.

محسن حسین‌میرزایی شامگاه دوشنبه در بیستمین قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری افزود: در این راستا برای انجام فعالیت‌های اقناعی، فرهنگ‌سازی، بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی مردم اقدام لازم انجام شود بنابراین استفاده و بهره‌گیری از توان و ظرفیت اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری محدود کردن برگزاری انواع مراسم و اجتماع را در دوران شیوع ویروس کرونا ممنوع اعلام و تصریح کرد: در صورت لزوم، برگزاری هرگونه مراسم و اجتماع باید با نظارت، تقویت و زمان نشست در کمترین میزان ممکن باشد.

وی با اشاره به لزوم واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا، یادآور شد: تزریق دُز سوم این واکسن مورد توجه همگان قرار گیرد تا خسارت‌های ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ کاهش یابد.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: باید نظارت بر مطب پزشکان به‌منظور ارتقاء وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک تقویت شود.

وی گفت: گروه‌های هدف مختلف در چهارمحال و بختیاری به‌ویژه اصناف استان تزریق دُز سوم واکسیناسیون علیه ویروس کرونا را جدی بگیرند و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در نشست‌ها و جلسات مختلف از گزارش‌دهی پرهیز و بیشتر راهکارهای عملیاتی رفع مشکلات را ارائه کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از این پس مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان موظفند در نشست‌های رسمی با حضور مسئولان ارشد استان حضور یابند و حق ندارند بدون هماهنگی، نسبت به اعزام نماینده اقدام کنند.

حسین‌میرزایی اضافه کرد: غیبت غیرموجه و بدون هماهنگی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به‌صورت مکتوب به وزیر متبوع اعلام و با افراد سهل‌انگاران در این خصوص برخورد می‌شود.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۹۲ هزار و ۳۲۹ مبتلای به ویروس کرونا در استان شناسایی شده که از این تعداد یک‌هزار و ۷۶۸ بیمار جان خود را از دست داده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی