تبلیغ دیدنی BMW iX با بازی آرنولد شوارتزنگر را تماشا کنید


تبلیغ دیدنی BMW iX با بازی آرنولد شوارتزنگر را تماشا کنید

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) تبلیغ کراس اوور الکتریکی BMW iX منتشر شد؛ بی ام و در این ویدیوی دیدنی از آرنولد شوارتزنگر در نقش زئوس (خدای باستانی یونان) استفاده کرده است. همه‌ ما آرنولد را با عضلات بزرگ او می‌شناسیم و توقع داریم تا در تیزرهای تبلیغاتی خودروهای عضلانی آمریکایی یا پیکاپ‌های مثل شورولت سیلورادو یا حداقل هامر برقی،... نوشته...

تبلیغ کراس اوور الکتریکی BMW iX منتشر شد؛ بی ام و در این ویدیوی دیدنی از آرنولد شوارتزنگر در نقش زئوس (خدای باستانی یونان) استفاده کرده است.

همه‌ ما آرنولد را با عضلات بزرگ او می‌شناسیم و توقع داریم تا در تیزرهای تبلیغاتی خودروهای عضلانی آمریکایی یا پیکاپ‌های مثل شورولت سیلورادو یا حداقل هامر برقی، که خودرو مورد علاقه آرنولد است، او را ببینیم. اما فرماندار سابق کالیفرنیا تصمیم گرفته تا نقش اصلی تیزر تبلیغاتی یک کراس اوور برقی اروپایی، یعنی BMW iX را بازی کند.

ویدئو تبلیغاتی BMW iX و تبدیل شدن آرنولد به خدای باستانی

تبلیغ دیدنی BMW iX با بازی آرنولد شوارتزنگر را تماشا کنیدتبلیغ دیدنی BMW iX با بازی آرنولد شوارتزنگر را تماشا کنید

آرنولد در این تیزر تبلیغ BMW iX، نقش زئوس، خدای باستانی یونانی‌ها را بازی می‌کند و سلما هایک مکزیکی هم به عنوان هرا (Hera)، همسر زئوس، ایفای نقش کرده. ایده اصلی این تیزر در مورد خسته شدن زئوس از درگیری‌های خود است که سر انجام تصمیم به بازنشستگی می‌گیرد و قصد دارد باقی زندگی خود را در زمین ادامه می‌دهد.

تبلیغ دیدنی BMW iX با بازی آرنولد شوارتزنگر را تماشا کنیدتبلیغ دیدنی BMW iX با بازی آرنولد شوارتزنگر را تماشا کنید

کراس اوور تمام الکتریکی BMW iX M60 برای اولین بار در نمایشگاه CES 2022 رونمایی شد و اولین شاسی بلند جمع و جور برقی شرکت BMW محسوب می‌شود. این خودرو برقی از دو موتور الکتریکی در محورهای جلو و عقب بهره می‌برد. این پیشرانه‌ها می‌توانند در مجموع 610 اسب بخار قدرت و 1,100 نیوتن متر گشتاور را به راننده هدیه بدهند. همچنین شتاب خیره کننده این خودرو برقی جذاب چیزی کمتر از 3.6 ثانیه است. در ادامه می‌توانید این ویدئو تبلیغاتی جذاب را مشاهده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها