بنزما: حرفی در مورد فوتبال لیونل مسی ندارم!/ بنزما: حرفی در مورد فوتبال لیونل مسی ندارم!


بنزما: حرفی در مورد فوتبال لیونل مسی ندارم!/ بنزما: حرفی در مورد فوتبال لیونل مسی ندارم!

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید مدعی شد این تیم به او وابسته نیست و می‌داند چگونه مقابل پاری سن ژرمن موفق شود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب در دیداری حساس در استادیوم پارک دوپرنس مهمان پاری سن ژرمن خواهد بود. هنوز حضور کریم بنزما در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و این ستاره فرانسوی پیش از این مسابقه در نشست خبری در مورد بازگشت به فرانسه و اهمیت لیونل مسی در ترکیب حریف صحبت کرده است.


احتمال غیبت در دیدار فردا شب: "من رئال مادرید را به خودم وابسته نمی‌دانم، زیرا بازیکنان تیم می‌دانند که چگونه بدون من برنده شود. مهم‌ترین چیز این است که من تمام تلاشم را انجام داده و منتظر آخرین تمرین خواهم بود تا بدانم چه چیزی در انتظارم است. شما مجبور نیستید ریسک کنید، زیرا فصل پیش رو طولانی است."

بنزما: حرفی در مورد فوتبال لیونل مسی ندارم!/ بنزما: حرفی در مورد فوتبال لیونل مسی ندارم!


بازی با پاری سن ژرمن: "خاص بودن این دیدار به دلیل برگزاری آن در لیگ قهرمانان اروپا است، اما حضور در فرانسه مسئله خاصی نیست. وقتی در تیم ملی هستم حس خوبی دارم، اما حالا با باشگاهم راهی فرانسه شده‌ام. فکر می‌کنم هیچ‌یک از دو تیم شانس بیشتری برای صعود ندارند. فردا یک بازی 90 دقیقه‌ای در پیش داریم و تیمی که سزاوارتر باشد برنده خواهد شد. اگر بازیکن به بازیکن نگاه کنیم، شرایط دو تیم یکسان است."


تقابل دوباره با لیونل مسی: "در مورد توانایی‌های فوتبالی لیونل مسی صحبت نمی‌کنم زیرا او بازیکن فوق العاده‌ای است. واضح است که مردم از او انتظار زیادی دارند، اما او بازیکنی است که همه‌چیز در مورد فوتبال می‌داند. من مقابل لیونل مسی بازی‌های زیادی انجام داده‌ام، اما او نیز فردا یکی از بازیکنان پاری سن ژرمن خواهد بود. همه بازیکنان پاری سن ژرمن خوب هستند و من بازیکن خاصی در ذهن ندارم، اما همان‌طور که گفتم همه آنها بسیار باکیفیت هستند."


احتمال انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید: "مسابقه بسیار بزرگی است و بازی مقابل کیلیان خاص خواهد بود، زیرا ما در تیم ملی در کنار هم هستیم و همان‌طور که همه می‌دانند ممکن است او روزی راهی رئال مادرید شود. مهم‌ترین چیز این است که برای پیروزی بازی کنیم و در ادامه ما با هم دوست هستیم. تنها چیزی که می‌توانم برای امباپه آرزو کنم این است که او نمایش خوبی داشته باشد."


احتمال غیبت نیمار: "او بازیکن درجه یکی است و نمی‌دانم 100 درصد شرایط حضور در ترکیب را دارد یا خیر. حضور نیمار برای پاریس حائز اهمیت خواهد بود، اما این بازی به یک بازیکن بستگی ندارد. نیمار هم مثل مسی بازیکنی خیلی مهم است."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!