توپ گیری و اخراج؛ افسوس ایوب کلانتری/ توپ گیری و اخراج؛ افسوس ایوب کلانتری


توپ گیری و اخراج؛ افسوس ایوب کلانتری/ توپ گیری و اخراج؛ افسوس ایوب کلانتری

درست در لحظاتی که نساجی برای به تساوی کشاندن نتیجه بازی ‌برابر پرسپولیس تلاش می‌کرد ایوب کلانتری از زمین بازی اخراج شد!

به گزارش "ورزش سه"، او بعد از دریافت کارت دوم از مهدوی، داور کرمانی لحظه‌ای درنگ نکرد و به سمت بیرون از زمین آمد تا زمان به ضرر پیش نرود اما بعد از 10 نفره شدن کار برای نساجی سخت شد و در دقایق پایانی گل سوم را هم خورد تا همه امیدهای آنها برای به تساوی کشاندن بازی از بین برود.

بدون‌شک در پایان بازی نساجی – پرسپولیس یکی مغموم‌ترین بازیکنان تیم مازنی ایوب کلانتری بود چون اگر در زمین می‌ماند نساجی شانس بیشتری برای به تساوی کشاندن بازی پیدا می کرد. البته ایوب از روی عصبانیت و بازی خشونت آمیز کارت زرد دوم و کارت قرمز را دریافت نکرد؛ در صحنه‌ای که داور به او کارت زرد دوم را نشان داد نیت این هافبک توپ گیری بود اما معادلات او درست از آب در نیامد و حرکت او از سوی داور خطا تشخیص داده شد و با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 78 از زمین بازی اخراج شد و دیدار با گل گهر سیرجان را هم از دست داد.

البته نساجی 10 نفره هم موقعیت گل به‌دست آورد اما در روزی که ارائه‌گر بازی خوبی در برابر پرسپولیس بود و به اندازه کافی موقعیت ایجاد کرد 3-1 شکست خورد تا بعد از 9 هفته در لیگ برتر یک بار دیگر طعم تلخ باخت را تجربه کند. البته این بازی یک درس بزرگ برای ایوب کلانتری و هم‌تیمی‌هایش داشت. هنگامی که برای گلزنی پیش روی می‌کنند باید مراقب دفاع هم باشند به خصوص ‌برابر تیم های بزرگی چون پرسپولیس چرا که این تیم ها از کوچک ترین اشتباه حریف استفاده می کنند‌.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل