ارتش با اقتدار و صلابت کامل حافظ مرزهای کشور است


ارتش با اقتدار و صلابت کامل حافظ مرزهای کشور است

کرمانشاه - ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش با اعلام اینکه با اقتدار و صلابت کامل حافظ مرزهای کشور هستیم، گفت: کوچکترین تحرک، تعدی و تجاوز دشمن را در سریعترین زمان ممکن پاسخ می‌دهیم.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم ستاد «سلیمان طاهری» عصر دوشنبه در بازدید از آمادگی رزمی و تجهیزات مستقر در خطوط مرزی غرب کشور ضمن قدردانی از زحمات خالصانه و شبانه روزی فرماندهان و کارکنان یگان های مستقر در نوار مرزی غرب، افزود: ایمان، انضباط و آموزش و داشتن روحیه بالای کارکنان موجب شده تا یگان های نیروی زمینی مستقر در نوار مرزی غرب کشور از آمادگی بالایی برای مقابله مقتدرانه با دشمن برخوردار باشند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش در ادامه گفت: امروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تکیه به نیروهای داخلی در حوزه تولید سامانه‌های پدافندی، موشکی، بالگردی، توپخانه‌های دوربرد نقطه زن و تولید تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیده و نیازی به هیچ کشوری ندارد.

امیر سرتیپ دوم ستاد طاهری افزود: یگان‌های متحرک هجومی، سامانه پدافندی، توپخانه نقطه‌زن و یگان‌های پهپادی در مرز مستقر هستند و با اشراف کامل اطلاعاتی تحرکات مرزی را رصد کرده و به بهترین نحو از سرزمین اسلامی‌مان حفاظت می‌کنند و اجازه هیچگونه تعرض را به دشمن نخواهند داد.

استان کرمانشاه با دو میلیون جمعیت ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در امتداد این مرزها دو مرز رسمی و چهار بازارچه مرزی فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های عروسی فریبا نادری و شوهر دومش / شوهر اولش کی بود؟!