معرفی چانگان ریتون CC مدل 2022


معرفی چانگان ریتون CC مدل 2022

خودروسازی چانگان در چهارمین سال حضور سدان ریتون CC در بازار جهانی، فیس‌لیفت مختصری روی آن انجام داده و حالا در مدل 2022 قابل خریداری است.

به گزارش «اخبار خودرو»،خودروسازی چانگان در چهارمین سال حضور سدان ریتون CC در بازار جهانی، فیس‌لیفت مختصری روی آن انجام داده و حالا در مدل 2022 قابل خریداری است. چانگان ریتون CC که تا قبل از آمدن چانگان UNI-V تا سال‌ها به‌عنوان پرچمدار سدان‌های چانگان از آن نام برده می‌شد، با این فیس‌لیفت، مدرن‌تر از قبل به‌نظر می‌رسد.

معرفی چانگان ریتون CC مدل 2022

طی چهار سال گذشته چانگان نشان داد که هیچ‌گونه علاقه‌ای برای تغییر دادن مشخصات فنی ریتون CC نداشته و حتی در مدل 2022 نیز همچنان شاهد ویژگی فنی جدیدی نیستیم. موتور 1.5 لیتری توربوشارژ این چانگان همچون گذشته از نوع JL473ZQ7 است؛ یعنی 1.5 لیتر حجم داشته و حدود 188 اسب‌بخار قدرت دارد. این درحالی است که قدرت مدل 2021، 180 اسب‌بخار بود. البته گشتاور خروجی این موتور تغییری نکرده و هنوز هم روی عدد 300 نیوتون‌متر باقی مانده است. گیربکس خودرو نیز تنها به‌صورت هفت دنده دوکلاچه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. همچنین گیربکس DCT از نوع «خیس» بوده و برخی مشکلات شایع در گیربکس‌های به‌اصطلاح «خشک» مانند داغ‌ کردن زودهنگام در ترافیک‌های طولانی‌مدت را نیز ندارد.

معرفی چانگان ریتون CC مدل 2022

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی