شهداب یزد و رفسنجان مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال به دیدار هم می روند


شهداب یزد و رفسنجان مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال به دیدار هم می روند

یزد- ایرنا- سرپرست والیبال مقاومت شهداب یزد گفت: بازیکنان یزدی در مرحله گروهی به جمع هشت تیم پایانی لیگ برتر کشور صعود کرد و در مرحله یک‌چهارم نهایی باید مقابل مس رفسنجان قرار گیرد.

ابوالقاسم میرزایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با قرعه‌ کشی این مرحله شهداب یزد به عنوان تیم سوم ، بازی اول ۲ تیم چهارم اسفندماه آینده در یزد و بازی دوم ششم همان ماه در رفسنجان برگزار می‌شود، در صورتی که بازی به دور سوم کشیده شود هشتم اسفندماه بار دیگر این دیدار در یزد برگزار می‌شود تا تکلیف تیم صعود کننده به نیمه‌نهایی مشخص شود.

وی ادامه داد: تیم والیبال مقاومت شهداب یزد در صورت صعود به مرحله نیمه‌ نهایی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه ۱۳ اسفندماه امسال با برنده بازی لبنیات هراز آمل و فولاد سیرجان ایرانیان دیدار می‌کند.

این فعال ورزشی اظهار کرد: تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، لبنیات هراز آمل، مقاومت شهداب یزد، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان و پاس گرگان هشت تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ برتر مردان ایران هستند.

میرزایی بیان کرد: هدف کادرفنی و بازیکنان تیم شهداب یزد فقط صعود به مرحله نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در فصل جاری است و برای رسیدن به آن تمرین‌ها با جدیت و طبق برنامه ادامه دارد.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی ، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !